Jump to content
Annons

Hur kom ni på era Alias


dede

Recommended Posts

tog jag de enklaste tangenttryckningar jag kunde hitta i brådskan.......

Ja,ja,..jag vet jag slutade med socker i kaffet oxå för att det blev för jobbigt att röra om.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 186
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Trots att jag heter Jonas har jag aldrig blivit kallad för jonte eller nåt liknande. Däremot kallar vissa människor mig alltid för djonas, eller t.o.m. djoniceass (engelsk version av det hela). 😉

Djonas tyckte jag själv passade då jag även använder det i min hotmail. 😄

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt var jättesvårt att komma på, tänka sig att jag har mitt riktiga förnamn! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var 13 år och IRCwarrior/IRCnörd på jakt efter ett coolt nick och hittade "kief" i en ordbok .. vilket förövrigt betyder något i stil med "braj" ...om jag inte minns fel.. skitcoolt! tyckte jag (som varken rökte på då eller gör det nu för den delen) 😆.. lade lite senare till ett z på slutet av namnet eftersom kief redan användes av tusentals andra.. så då blev det "Kiefz" .. och nu har det följt med i ca 8 år så nu känns det lite dumt att byta.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Danny Cort var en skurk som spelades av ICE-T i några episoder av världens bästa polisserie 'New York Undercover'. Han var tillsammans med en brud som spelades av Naomi Campbell, dessvärre blev tjejen tillsammans med en av poliserna så Danny Cort blev tvungen att skjuta henne. Sorgligt. Men jag gillader namnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

"äh va fan måste man registrera sig för att få hjälp med sitt cubaseknaster, äh knappknappknappknapp jag slänger väl ur mig nåt"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet.

Oj det lät spännande. Till tidningen alltså?

Ja, fast spännande vet jag inte, men nästan lika kul som att spela i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

...oj förlåt att jag blev OT. Inte meningen.

Det var ju det som var räven i poängen.

Posta i ett forum som ger veteranstatus men ändå vara off toxid.

Samvetets röst då; Vilken flanger ska ja ha på pukorna få att få ett riktigt längesedan sound.? Undertecknat; Besviken på Cakewalks effekter?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag heter egentligen Nicklas Larsson, och jag ville ha ett så sjukt fult alias som möjligt. Så då blev det Marcus Rombo.

Eller inte 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet.

Oj det lät spännande. Till tidningen alltså?

Ja, fast spännande vet jag inte, men nästan lika kul som att spela i alla fall!

Jag är lite impad faktiskt. :rolleyes:

Men du är inte ensam om att teckna 91:an va? Eller hur funkar det nuförtiden? 😆

Hade varit kul och se en av dina strippar...

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Men eftersom mitt "huvudinstrument", i alla fall sett i snitt över åren, är violin, så spånade jag till det litet med "Violiner".

😆😄:D

5/5!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...