Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hon har lagt på sig några kilo sedan sist... Nej det är inte Kikki som har ont igen. Kikki har ju kommit på att hon kan pyssla med musik igen.

Nej detta är ett annat fenomen. Det har alltid varit ett intressant ett det där. Hög tjänst, misskötsel av den på olika sätt, gärna ekonomiskt mygel, sparken och efter ett tag, voliá ett nytt jobb.

Finns det inte så skapar man ett för det är ju människan ändå värd!? Jag menar hon har ju bevisligen gjort orätt och måste ju belönas... Och så undrar folk varifrån politiker & myndighets förakt kommer ifrån...

Frågan kvarstår... en kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon har lagt på sig några kilo sedan sist...Nej det är inte Kikki som har ont igen. Kikki har ju kommit på att hon kan pyssla med musik igen.

Nej detta är ett annat fenomen. Det har alltid varit ett intressant ett det där. Hög tjänst, misskötsel av den på olika sätt, gärna ekonomiskt mygel, sparken och efter ett tag, voliá ett nytt jobb.

Finns det inte så skapar man ett för det är ju människan ändå värd!? Jag menar hon har ju bevisligen gjort orätt och måste ju belönas... Och så undrar folk varifrån politiker & myndighets förakt kommer ifrån...

Frågan kvarstår... en kpd?

Jag antar att hon har suttit sen hon fick sparken med 142 400 i månaden för att göra ingenting?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tre koppar hittills och en choklad (tjock lat)...

Idag var det gofika - vi har knytis på längden. En gång i veckan bjuder man kollegerna. Fast jag hade med lite extra i tisdags. Bjöd på internationellt godis från Taiwan på internationella kvinnodagen. Äldste sonen kom med några vänner för någon vecka sedan från Taiwan och de ville kolla Österlen. De hade med sig kilovis med kakor och godis. Stora resväskor...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har klarat mig utan AdBlock på nuvarande jobbet i flera månader men idag fick jag nog när en annons automatiskt började spela upp ljud... 😏 Är vi tillbaka på 90-talet eller???

AdBlock - jag älskar dig mer än jag älskar mina räfflade plektrum på min Schecter. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... alltså man vill ju inte tränga sig på... eller in, åtminstone oinbjuden men ÄÄÄÄR det inte läge för en kdp, typ helst nu?

Eller VPK?

Vilken Portion Kaffe!

Link to comment
Dela på andra sajter

z3ihjX.gifoch ett avsnitt av OJ-Simpson fallet och sedan American Horrorstory, någon som sett någon säs. av den? Bra skit!!! Lite förvirrande och skrämmande samt udda på samma gång. Lite som när KKK har luciatåg. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite äftärpåmeddanråck´nråll. Rock till kaffet. Kvällsrock. Rökrock, ja inte vet jag... Vanlig djävla rock, lite hård och väldigt live men ändå... Blir det kaffe p d här????

https://soundcloud.com/user-78130018/hoh-downpayment-blues-overdose-live-downland

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här med hår-metal som var så inne på 90-talet... Om man baserade den musiken på... säg, skägg eller pubeshår skulle det då kunna kategoriseras som alternativ hår-metal? Hair today - gone tomorrow.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...