Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

Inga cyklingsproblem 😆

😳

☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan Arselberg Direkt vara något i trean tro... Länge sedan han tokade runt i TV. Minns när han hade SM i lavemang... Brr...

Jag tycker de e lite kul med Arselberg i trean. Lite annat än det vanliga tråkiga som e så tråkigt... och vanligt.

De e tråkigt!

kul va?

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske UFO folket vädrar jaktlycka..? Bland alla tandlösa och skelögda gubbar och långtidsarbetslösa ungdomar med fablesse för Arkiv-X samt yngre men bittra singel flator märktes även en frenetiskt stickande kärring.

Henne har jag två teorier om:

1) Hon är gift med någon av gubbarna (ja jag vet, nu spekulerar jag bara) och är där för att förhindra de värsta påhitten som t ex att de skulle få för sig att köpa en gummibåt för 5000 kr & hyra en smileys-plane-910020.gif för 32000 kr för att undersöka en sjö mitt i ingenstans i hopp om att någon alien tyckt där och då att nu känns det läge att långtidsparkera...

Men eftersom det ändå blev så kan det ju inte stämma...

Vilket leder oss till min teori nr 2:

Hon har ett helvete hemma och gör vad som för att komma därifrån!

Hennes man gömmer hennes sytillbehör ibland bara den ena strumpstickan, häller Tabasco i hennes vattenglas för löständerna, han vägrar att synas tillsammans med henne på bild, river sönder morgontidningen innan hon fått läsa den, sågar av alla hennes skoklackar till hälften och satsar sedan pengar på när de ska gå av, ollar hennes glasögon om nätterna för att hon ska se dåligt, spikar fast gungstolen i parketten så den står stilla så "slipper man det där djävla knarrandet", byter ut hennes hårschampo mot hudkräm i flaskan, köpte henne en rakhyvel från Gillette i julklapp så "öket kan ansa lite", ersatte kaffet mot krossade lecakulor i hennes Nescafé burk, har lagt en sexdocka på hennes sida av sängen innan hon lagt sig och sedan sagt att det är upptaget, klippt av den lilla tvättrådslappen bak i nacken på samtliga hennes tröjor och klänningar vilket resulterar i att hon blir förvirrad och går runt hela dagar med plaggen bak och fram samt kallar hennes bröst för taxöron.

Ja allt detta har gjort att hon gör alldeles vad som (vilket är uppenbart, hon sitter där och trivs) för att komma hemifrån. Någon annan förklaring kan inte jag komma på och ni ska veta att jag försökt.

Jag tror allt att jag förtjänar en kpd nu eller...? 😑

Var är k9? 😕

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Var är k9? 😕

Han tar väl en av sina vanliga halvårspauser.

Angående kärringen - eller också är hon en alien utsänd för att spionera och stickorna är ett slags kommunikationsverktyg, ungefär som en telegraf, och samtidigt antenner som skickar information till moderskeppet. Om man får tag på det hon har stickat borde skickliga kodknäckare kunna få fram budskapet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens och veckans kneg slut. Solen skiner och man andas ut.

Hemma väntar städning. Så jag stannar en stund och njuter av att rätta.

Vart på Mårtenstorget och köpte frukt. Hittade kanderad ingefära. Köpte en påse. Gillar verkligen ingefära. Uppiggande. Säkert bra för potensen också.

Häromveckan köpte jag ingefärakarameller. Det var därför jag tuggade sönder en tand.

209244_745279.jpg

Ronkeball!

...eller nej Rinkeby menar jag.

Adobe Knur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...