Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hej. Har du varit borta.

☺️ Det var länge sedan jag hade den signaturen... Att du kom ihåg den!? Vart har du varit hela natten? Vi har varit såååå oroliga!!! Nu blir det marsch i säng, du får INTE se hur filmen slutar! 😠😳

🥰

Jag kör faktiskt "vadå för tidigt för en öl" rätt ofta IRL. 😆

Jag har varit borta från Längsta dom senaste dagarna för att jag har jobbat rätt hårt dom senaste dagarna på ett arbetsprov jag ska skicka in till ett jobb jag har sökt. Bland annat har jag gjort om min hemsida: http://studio51.se/ Rätt nöjd över resultatet. ☺️ Allt innehåll laddas in dynamiskt när det behövs och sidan laddas aldrig om helt när du navigerar runt.

Jag hade tänkt fortsätta arbeta på smådetaljer men grunden är iallafall på plats. 😄

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Jag kör faktiskt "vadå för tidigt för en öl" rätt ofta IRL. 😆

Jag har varit borta från Längsta dom senaste dagarna för att jag har jobbat rätt hårt dom senaste dagarna på ett arbetsprov jag ska skicka in till ett jobb jag har sökt. Bland annat har jag gjort om min hemsida: http://studio51.se/ Rätt nöjd över resultatet. ☺️ Allt innehåll laddas in dynamiskt när det behövs och sidan laddas aldrig om helt när du navigerar runt.

Jag hade tänkt fortsätta arbeta på smådetaljer men grunden är iallafall på plats. 😄

Hah, ja där ser man. Kul att man gett eftervärlden uttryck att roas av 😛 Jah, lycka till med jobbsökeriet, mannen. Jag var helt övertygad över att du var inlåst på systemet, i något sista ryck. 😳☺️ Snygg sida by the way, saknas bara lite naket så är ju den hemma helt! Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det inte är prio 1 direkt. Så lång tid det gått nu och problemen kvarstår... Ibland.

Någon som spelat på theraminen på Googles startsida? Enkelt "prov" som avklaras snabbt och sedan kan man gå all in med den ☺️

Funktionellt OCH snyggt. Vad visar bakgrundsbilden?

Ja visst är det. Jag chansar på en bild föreställande natur. Du har PM DG!!
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, NÅGON behöver fan fixa något snart. xD Eller har dom gett upp?

På tal om att ge upp. Vad säger du om Arbetsförmedlingen och deras hundramiljonerssatsning? De flesta verkar förvånade över kostnaden, men den kanske är fullt rimlig?

Att det sedan inte blev något av det kanske man kan bortse ifrån. Det är ändå AF.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om att ge upp. Vad säger du om Arbetsförmedlingen och deras hundramiljonerssatsning? De flesta verkar förvånade över kostnaden, men den kanske är fullt rimlig?

Att det sedan inte blev något av det kanske man kan bortse ifrån. Det är ändå AF.

Tja, det jag rent spontant tänker är att jag inte skulle vara så snabb med att döma AF, det finns många kassa webbyråer där ute och faktiskt en del projekt som aldrig slutförs och aldrig faktureras. Det är en hetsig och snabb bransch och om inte projektledaren har en tydlig vision och framförallt är duktig på att FÖRMEDLA den visionen är det väldigt lätt hänt att kunden får en produkt hen inte ville ha.

Många webbyråer försöker undvika sådana situationer genom att låta kunden vara delaktig i flera steg på vägen. Problemet med det är att många kunder inte vet vad som är fram och baksidan på en dator men ändå ska ha en massa åsikter, vilket i slutändan resulterar i en sämre produkt. Det finns många sådana exempel på Clients From Hell. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gäller kostnaden så är vanligt timpris för en hemsida runt tusenlappen hos många webbyråer. Och att bygga en sån grej som AF's hemsida lär ta många hundratals timmar. Och sker det många förändringar längs vägen kan det vara ytterligare hundra timmars kostnad.

Såatte...en stor och komplex applikation kan kosta väldigt mycket! Att det dock ska gå upp på många miljoner låter rätt galet, men jag är ingen expert på den biten. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...