Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jävlar, insåg inte att det var skidor från amerikat. Hellner blev trea eller tvåa (det hade inte hetat "på pallen" om han vann)?

Borde rimligen handla om bronset, för annars säger man nog silver... "på pallen" innebär väl att man lyckades undvika att bli en superloser! xD

Du får kolla Text-tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Zombieland, vill minnas det som småkomisk action på ett fånigt Hollywood vis. Småputtrigt med några bärs till.

Text-TV kallas ju för pensionärsinternet.

Over and out för idag. Trött och granntösen drar i den... mig menar jag... eller ... jo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg 300 den nya. Rätt bra men blodig!

Tidigare såg vi the danish girl. Rätt bra men knepig!

Såg just att Alicia Vikander är rankad #3 på imdb. Det är ju uhm... hyfsat jävla högt så hon får väl anses vara en A-list celeb nu. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Såg 300 den nya. Rätt bra men blodig!

Tidigare såg vi the danish girl. Rätt bra men knepig!

Såg just att Alicia Vikander är rankad #3 på imdb. Det är ju uhm... hyfsat jävla högt så hon får väl anses vara en A-list celeb nu. xD

Va fan, skicka-rut-jäveln bara hänger kvar.. vägrar blir rensad liksom även fast jag klickat skicka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du tycker att jag är negativ. Vad kan Emerson haft för orsak då?

Ja, vi har alla våra dagar. Snor, feber och hosta kan få den mest charmerande ur balans. Emersons skäl vet jag inte om. Deppression, någon nyfunnen sjukdom som cancer eller dylikt???

Vilket kaffe kör ni med?

Jag brukar för det mesta köpa Gevalia, mellan brygg...

Allt från Zoega, A. Nordqvist men oftast blandningar från det lokala kaffegökaren. Deras julblandning kan man döda för, speciellt en dag som denna..
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi har alla våra dagar. Snor, feber och hosta kan få den mest charmerande ur balans.

Ja, krya på dig då. Själv har jag bara kvar lock på ena örat efter min nyårsförkylning. Jag har själv gått på charmkurs. Lärde mig mycket där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...