Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag tänker ju helt klart ur en gitarrists perspektiv, och då särskilt ur en gitarrist som tycker om att experimentera med annorlunda ljud, lite som Steven Wilson...men jag spelar musik i första hand alltid för min egen skull. Jag kanske juckar lite extra live för att bjuda på en show (möjligtvis en motbjudande men icke desto mindre en show) men om det var allt jag hade att bjuda på skulle jag bli uttråkad väldigt snabbt.

Att lära sig texten till sin senaste låt kan ju inte vara knepigare än att lära sig trycka på rätt pedal vid rätt tillfälle kan jag tycka, skillnaden är att det ena är lite mindre coolt än det andra.

undrar om man ska köpa en sådan där spejsig trådlös laddare till feletonen....?

galaxy-s7_accessories_wireless_l.jpg

Tänk om du råkar kliva på den på scenen då?

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Hur funkar den? Man blir pillerkåt, ler snett och får plötsligt svåra habegär till baconflottiga ostburgare kl 03.00 på natten?

Det där har jag redan fixat. Det är rösten jag vill åt. Och sedan skulle man kunna byta mellan Freddy Mercury, eller Leonard Cohen, eller Kate Bush osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så de vart en samsung dol? Kul, ska du köpa ufo-brillorna där som tillbehör? 😄

☺️ De kunde man fått gratist om man velat genom att lägga förhandsorder. Näh, jag har svårt för UFO relaterade saker... onödigt att nämna kanske... 😛

Det där har jag redan fixat. Det är rösten jag vill åt. Och sedan skulle man kunna byta mellan Freddy Mercury, eller Leonard Cohen, eller Kate Bush osv.

😳 Nu vet ju inte jag hur du ser ut men DG som Kate Bush ger mig inte helt stabila inre bilder. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte alltid utseendet och rösten passar ihop.

Alldeles rätt men i det där fallet hade det nästan varit bättre om han låtit som han såg ut. Smått överdriven och framtvingad vibrato men S-m-a-ha-ha-ha-ha-haaaa-ke-he-he-he-he-heeeen ä-ä-äh-äh-ähr o-o-oh-oh-oh-oh-lika-ka-ka.

Jag brukar aldrig kolla let's dance, men Wassberg kanske är kul att se?

Det bär emot men en får nog kolla, granntösen har lagt beslag på fjärren ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Hellner på pallen.

Jävlar, insåg inte att det var skidor från amerikat. Hellner blev trea eller tvåa (det hade inte hetat "på pallen" om han vann)?

Borde rimligen handla om bronset, för annars säger man nog silver... "på pallen" innebär väl att man lyckades undvika att bli en superloser! xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...