Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Alltså, om jag vore sångare skulle jag tycka det vore fett kul att leka med effekter live.

http://www.4sound.se...rt_SE-All_Users

Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar.
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså.kul grejer va... men när i helv. ska man hinna trycka o greja med det där. Jag hade åtminstone då annat och göra som titta på brudar som flashade och man ska ju ha ena foten lite dramatiskt på monitorlådan och gestikulera åta helvete. Så där och trycka... "Vad gör han nu? Skickar SMS?" Sådant där finns det sämre folk till... ljudtekniker och annat löst pack. Solglasögon fungerar fin fint både till musiker och trummisar.

Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉

MVH

Drygo

Link to comment
Dela på andra sajter

Klarar du inte av att trycka på en pedal och sjunga samtidigt så förstår jag att du är sångare. 😉

MVH

Drygo

😆 :lol: Å andra sidan nuppar jag mer än du. Skämt åsido sa slaktaren, håll med om att det ser mysko ut särskilt med den där panelen till mickstativet. Skulle inte hålla för mig samt ytterligare pedaler på scenen vete faen. Det såg redan ut som en skelöögd hade designat, man kunde knappt ta ett steg utan att kolla om inte en flanger ellr dyl plötsligt gick igång. Njeh, bättre att ha kontakt med ebn bra ljudnisse eller nissa och be dem sköta det som skötas skall.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...