Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Castaneda har jag läst, eller försökt läsa. Tyckte bara att han var tråkig. Hur var det med elchockerna? Man hör inte mycket positivt om sånt, men det har väl kommit tillbaka lite?

Jag gillade i alla fall Castaneda... Jag tänker att elchocker kan stimulera hjärnan, kan skapa nya kopplingar, hjälpa nervtrådarna att växa. Jag har inte mått dåligt av dem. Även om bedövningen man ska få en gång inte hade tagit så jag upplevde den vid medvetande. Det var som att få el genom varje cell i kroppen. Hemskt och intressant på en gång. El tar man till när inget annat hjälper. Ibland duger varken piller ett samtal. Men man måste ha bra hjärta om dosen är hög.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ingen som vill ha en hemsida? Jag tar bara 100 mille + omkostnader på ca 20 till. Eftersom jag inte kan göra en hemsida så blir de inget men vad fan... så beklagligt...

Billigt och bra eller bara "och"...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Billigt och bra eller bara "och"...?

Bara "och", that is how they do it nuförtiden.

Vetenskapens Värld i SVT2 om uran, Sedan 30 grader... i SVT1 och sedan Dox dokumentären i SVT2. Kan det vara något?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Mowgli var ju med i Uppdrag Granskning för inte så länge sedan. Det avsnittet var lika osannolikt som talande djur eller AFs hemsidor för 100 milj. som ändå inte blev något. Verkligheten överträffar dikten med hästlängder nästan varje dag numer.

Det är bara längstah man kan lita på... och kaffe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...