Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Nå vad säger Slejjan om feletonen nu när det gått ett tag.

Första intryck? Jämfört med din gamla? Ris o ros?

Imorgon släpps Samsung S7 & St Edge...

Bara positivt. ALLT är bättre. Ljud ljus etc. Känns lite ovan att hålla i 😊 minus såklart för priset! Tar den dock med abonnemang men det blir ändå nära 7000kr när det gått två år. Min 4s var i princip slut efter nästan 4 år

Så om den håller lika länge är det bra!

PT!

Kolla ut om månen syns! Sällan såg man tunnare månskära!

Gone tomorrow!

Skära havre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Gudskarnes va gott! Jag har fikat gifflar å mjölk!

😮

Gudskarnes va gott! Jag har fikat gifflar å mjölk!

😮

Gudskarnes va gott! Jag har fikat gifflar å mjölk!

😮

Gudskarnes va gott! Jag har fikat gifflar å mjölk!

😮

Det som slår mig när jag tittar på de där UFO jägarnas årsmöte är att egentligen behöver de inte leta så mycket, långt eller länge för att hitta dem...

Link to comment
Dela på andra sajter

En stark scen var när de två gick i regnet med ett trasigt paraply... så talande...

En annan var när de hade möte och presenterade sig för nybörjarna.

"Hej jag heter Tage och har varit med i UFO Sverige sedan 70-talet"

Min direkta följdfråga på det hade så klart varit.

"Haru´hittat nåt ´rå??" Varvid han givetvis hade sagt nej och jag hade rest på mig och gått.

Helvete, det är ju som att leta efter ett par bortsupna bilnycklar sedan 1972, vara helt övertygad om att de finns någonstans och dessutom lurar med andra på sökandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

... de köper en uppblåsbar båtfan för 5 000 för de ska "fiska i älven" och de hyr en helikopterdjävel för 32 lax för att ta sig till den utpekade sjön bara för att traktens fyllo var "heeeeeeeeeeeeeeelt säker att de ligger dära i sjön serru´... kan jag få min Baileys nu?"

Det blir fan en öl pd här. Man blir ju förbannad!!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

..

Det blir fan en öl pd här. Man blir ju förbannad!!

Det är bra att de har det där. Det håller den mest akuta psykosen i schack. Annars kanske de skulle vara ute på gatorna och attackera folk.

Är själv intresserad av kosmologi, men det där med UFO:s har jag aldrig förstått mig på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller helt med dig DG. De där typerna har säkert inte sett fitta sedan 1973... jo en gång på bild -93 men det räknas liksom inte.

Oidentifierade flygande föremål i all ära men de där tar det till nya höjder. Lite som Roswell tokarna, Area 51 gökarna eller SD anhängarna....

Kan Arselberg Direkt vara något i trean tro... Länge sedan han tokade runt i TV. Minns när han hade SM i lavemang... Brr...

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 @ dol.

Intressant program. Lite nördvarning men kul att se engagemang. Jag är själv intresserad av ufon. Varit med om en skum grej faktiskt för dryga 20 år sen. Mer skriver jag inte

Jag antar att du blev upplockad och examinerad. Dom verkar vara speciellt intresserade av att undersöka folk analt. Har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 @ dol.

Intressant program. Lite nördvarning men kul att se engagemang. Jag är själv intresserad av ufon. Varit med om en skum grej faktiskt för dryga 20 år sen. Mer skriver jag inte

Jag antar att du blev upplockad och examinerad. Dom verkar vara speciellt intresserade av att undersöka folk analt. Har jag hört.

JAAAH, det har jag hört också. Rektalinspektion och de avsätter ett chip där inne. De hör allt vad du säger och tänker, Kan spåra dig vartsom och de vet när du har sex.

Sedan kommer de tillbaka, tar dig igen i dubbel bemärkelse. Chippet ska ju tillbaka om du inte betalar restvärdet förstås. Du hade inte svårt att sitta ett tag då för 20 år sedan??? Eller cykla???

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...