Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

100 mille... Alltså visst, konsulter kostar och reklambyråer kostar och folk som grejar grejs med hemsidor men 100 mille. Det är ju så sanslöst att jag blir helt stum. Det verkar som att det är en helt annan värld, utanför vår sfär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad i helvete är det som kostar kan man ju undra. Det handlar om fantasisummor som är obegripliga!!! Kan ni fatta!? Det bästa är väl ändå svaret, "det är beklagligt"... jösses...

Jag börjar alltid misstänka korruption när jag hör om sånt här, men det kanske bara är vanlig inkompetens. I andra länder faller huvuden för sådant. Vi får väl se hur det blir här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Två alternativ, antingen blir det som du säger att det blir mer och mer uppmärksammat. Eller så faller det i glömska... Är detta måhända av Angeles Bermudez-Svankvist initierade affärer? Tycker bara summan är hissnande för en hemsida!?

Vi får väl se om frågor börjar ställas. Dessutom har det ju inte ens blivit en tumme av dessa 100 miljoner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurså?

Dessutom borde han väl börja bekänna själv först? Eller också kan väl du göra det? Du är väl uska? Du kommer väl åt en massa överbliven medicin? Slattar här och där? Och nyckeln till medicinskåpet är väl i praktiken din? Jag har hört att man inte håller så hårt på reglerna på sådana där ställen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka droger har ni testat att köra? Var ärliga.

Kör med egen överproduktion av dopamin. Fastän jag bodde i Lund på 70-talet och umgicks i proggkretsar var droger inget som lockade därför att

A ingen verkade bli mer kreativ m hj av droger

B de verkade bli dumma i huvudet i stället

Men hade det kommit en enda som verkat smartare och mer kreativ m hj av droger eller om jag träffat någon guru som talat om att utvidga medvetandet och hitta sitt andliga jag etc. hade jag provat. Det var sådant jag bara läste om i böcker för alla jag träffade verkade bara vara lyckliga idioter. Castanedas böcker läste jag med stort intresse. Så jag var inte emot droger men vem vill bli korkad och förlora sin kreativitet?

Jag bodde inte i kollektiv på 70-talet men jag var ofta och hälsade på på olika sådana. Lull-flum var inte min grej då ej heller nu.

Vad som är bra för hälsan? Tja, jag har käkat massor av psykpiller och fått ett otal elchocker under åren, så det där med vad som kan fördärva hjärnan och hälsoaspekten är liksom inte aktuellt. Men jag vill inte bli mer korkad än jag redan är. Tänka och göra vill jag inte missa mer än vad som hör åldern till.

----

Tappade en plomb i dag på föreläsningen (studiedag i Lund för skolpersonal).

Jag tappade en plomb idag

men plomben gled ur näven

och inte särskilt glad är jag

med större hål i plånkan...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, jag har käkat massor av psykpiller och fått ett otal elchocker under åren, så det där med vad som kan fördärva hjärnan och hälsoaspekten är liksom inte aktuellt.

Castaneda har jag läst, eller försökt läsa. Tyckte bara att han var tråkig. Hur var det med elchockerna? Man hör inte mycket positivt om sånt, men det har väl kommit tillbaka lite?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...