slejnard Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Mätt! Stek potatis å gräddsås å kokta grönsaker. Göttarns vare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 (redigerat) Är inte så jätteförtjust i DiCaprio, men han är bra på att välja filmer. Jag har alltid tyckt att han ser för ung ut för sina roller dock, men nu kanske han är på väg att växa i fatt. Den här passar som handen i handsken. Sevärd rulle och ja, Titanic funkade väl också? 😆 :lol: Olympus Has Fallen måste nog vara en av de sämsta filmerna jag sett i modern tid! Man undrar vad som fick skådisar som Morgan Freeman eller Angela Basset att ställa upp. Många dollar? Maken till patriotiskt amerikanskt flaggviftande har jag inte sett på många år. Filmen har så många både logiska och logistiska luckor och missar att man häpnar hur den ens kunde få göras. I jämförelse är t ex Fäbodjäntans manus och repliker under av djup(!) och leverans och då har jag inte ens nämnt Falukorven. Undvik den förstnämnda filmen! Se om den andra ☺️ Redigerat 5 mars 2016 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Skriv gärna i mellotråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Titanic funkade väl också? Olympus Has Fallen måste nog vara en av de sämsta filmerna jag sett i modern tid! Man undrar vad som fick skådisar som Morgan Freeman eller Angela Basset att ställa upp. Många dollar? Maken till patriotiskt amerikanskt flaggviftande har jag inte sett på många år. Har sett Titanic men minns den inte. Däremot har jag hört att någon ska ha sagt inne på bion - "Sjunker inte den här jävla båten snart?" Morgan Freeman-filmen har jag inte sett, men han har väl varit med i alla amerikanska filmer de sista femton åren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Har sett Titanic men minns den inte. Däremot har jag hört att någon ska ha sagt inne på bion - "Sjunker inte den här jävla båten snart?" Morgan Freeman-filmen har jag inte sett, men han har väl varit med i alla amerikanska filmer de sista femton åren? 😆 HAH! Ja, Freeman ja. Men man undrar ju om inte han har lite stolthet kvar och samma gäller Basset. Milsvida från Tina Turner filmen där hon spelade skjortan av allt och alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Gåsmamman i 5:an nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Krig och fred i ettan... Och enkelspårigt i tvåan. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Och krig och fred på svt. Har aldrig tagit mig in i den boken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Inte jag heller. Nåja man går väl inte åt imorgon troligtvis så tid finnes till det. Imorgon blir det också kpd. Tveklöst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 mars 2016 Dela Postat 5 mars 2016 Ja! Jo! Jao! Jopp! Ja! Jo! Jao! Jopp! 😮 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Morn i ottan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Japp Somnade om. Nu Vasaloppet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😮 ... Hushållsost... Vilket fantastiskt fånigt namn på en produkt, en ost att ha i hushållet helt enkelt? ... som dörrstopp, behändigt fix till vickande bord, cykelställ, kudde, brevpress, prydnad, fotpall, preventivmedel, piedestal, paraplyställ, klädvårdsrulle, ost, hörlurshållare, hantel, bokstöd, man kan tälja i den så man får fram en bordshare, hjälm, badkarspropp eller måhända som ett knivställ. Ja möjligheterna för en hushållsost, en ost för hela hushållet, är oändliga. Dessutom kan man ju välja att äta den. Inget upphetsande direkt, smaken är lite åt gladpacks hållet. Men tänk vilken fantastisk produkt hushållsosten är. En ost för hela hushållet! Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😮 ... Hushållsost... Vilket fantastiskt fånigt namn på en produkt, en ost att ha i hushållet helt enkelt? ... som dörrstopp, behändigt fix till vickande bord, cykelställ, kudde, brevpress, prydnad, fotpall, preventivmedel, piedestal, paraplyställ, klädvårdsrulle, ost, hörlurshållare, hantel, bokstöd, man kan tälja i den så man får fram en bordshare, hjälm, badkarspropp eller måhända som ett knivställ. Ja möjligheterna för en hushållsost, en ost för hela hushållet, är oändliga. Dessutom kan man ju välja att äta den. Inget upphetsande direkt, smaken är lite åt gladpacks hållet. Men tänk vilken fantastisk produkt hushållsosten är. En ost för hela hushållet! Kpd! Jobbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Mowgli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😑 Kaypeedee!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Jaaoouuu! American Horror Story säs. 5 blir det nu denna mulna söndag. Så bara. Utan hushållsost, en ost att ha i hushållet. Mowgli! Ja, klassisk Mowgli situation! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😮 Helt slut efter 9 mil i soffan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Norge!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 😮 Helt slut efter 9 mil i soffan! 😆 :lol: 😆BRA JOBBAT!!!! https://soundcloud.com/user-78130018/hog-are-you-ready-ive-got-the-six-live-at-downland-music Ni kan få plåga er genom detta, min sista spelning med coverbandet HOG. ☺️ Kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Gjorde älgfärsburgare pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 I smeten: senap soya whiskeysås salt peppar vitlökspulver ett ägg å en gnutta mjöl ☺️ Smultert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 KPD 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Finns det älgkotletter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 I smeten: senap soya whiskeysås salt peppar vitlökspulver ett ägg å en gnutta mjöl ☺️ Smultert! Det låter rätt så gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 Men inte lika gott som älgkotletter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2016 Dela Postat 6 mars 2016 I smeten: senap soya whiskeysås salt peppar vitlökspulver ett ägg å en gnutta mjöl ☺️ Smultert! Såja, låter vagott det där!!!! Men inte lika gott som älgkotletter. Hur lätt blir de kåta då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts