Jump to content
Annons

Varningsnivå?


TheQuo

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Det är bara onda människor som får varningar...

Den som inte har fått en varning har inte sagt mycket eller vågat stå upp för något.

Det är bara onda människor som får varningar...

Det är bara mesar som inte har fått någon varning. :rolleyes:☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som inte har fått en varning har inte sagt mycket eller vågat stå upp för något.

Sicket dretsnack.

Man kan väl stå upp för något utan att gå till personangrepp eller bryta mot någon forumregel?

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ptja, du borde fan få en varning för det här 😛

😆 Jag tyckte jag var riktigt fyndig. Blev en luradhistoria med säljaren när jag köpte lurar förut. Mycket man kan få ut på det ordet. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicket dretsnack.

Man kan väl stå upp för något utan att gå till personangrepp eller bryta mot någon forumregel?

Mmm... Och så kan man faktiskt stå upp för något utan...

Äsch, fuckit! Det krävs visst virke för att fatta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicket dretsnack.

Man kan väl stå upp för något utan att gå till personangrepp eller bryta mot någon forumregel?

+1.

Brukar handla om hur man formulerar sig, även vid hård kritik. Det är bara att det ibland kräver lite större ansträngning av den som skriver.

(undantaget om man vill stå upp för att få göra personangrepp förstås .......... 😆😳 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nä fy fan, den var för jävla sämst 😆 Du har uppenbarligen druckit för lite julmust, din amatör 😛

Jäpp har inte druckit en enda dropp julmust och det är jag stolt över. Har dessutom tappat 12 kilo så sockergrejer undviks. Man blir så speedad av det. Det är väl därför du är så lättroad? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Man blir så speedad av det. Det är väl därför du är så lättroad? 😄

Spot on, baby 😄

Imponerad att du droppat 12 kg tho 😮 Varför hände det? Var det när du sålt av ENGL:n? (Slår vad om att det inte blir lika mycket tyngd smiley-drumroll.gif)

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Spot on, baby 😄

Imponerad att du droppat 12 kg tho 😮 Varför hände det? Var det när du sålt av ENGL:n? (Slår vad om att det inte blir lika mycket tyngd smiley-drumroll.gif)

Ah där har du det. 😛

Hade en varning, men den tyx ha försvunnit utan att någon från överheten har sagt något. Har det utgått någon

allmän amnesti, eller?

Skumt. Eller var Vallhagen på ovanligt gott humör? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...