Jump to content
Annons

Gratis minimoog.


SadamJR

Recommended Posts

Annons

Lite skumt att man ska vänta upp till 48 timmar på en kod...vilket gör att då är det för sent att prova igen...?

Link to comment
Dela på andra sajter

På FB-sidan stod det att det kunde ta upp till 48 timmar, så de har väl upptäckt att det var groteskt många som ville äta gratis, så att de inte skulle hinna med att hantera det annars...

Jag väntar också på nedladdningslänk och kod, efter att ha tagit det via FB.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick tydligen mitt mail för några timmar sedan, men det har varit fel dag att hålla koll på mailen hela tiden - så nu laddar jag ner från en uppenbart grymt belastad server som bara ger mig ca 20kB/s...

Inget är som väntans tider...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick tydligen mitt mail för några timmar sedan, men det har varit fel dag att hålla koll på mailen hela tiden - så nu laddar jag ner från en uppenbart grymt belastad server som bara ger mig ca 20kB/s...

Inget är som väntans tider...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick tydligen mitt mail för några timmar sedan, men det har varit fel dag att hålla koll på mailen hela tiden - så nu laddar jag ner från en uppenbart grymt belastad server som bara ger mig ca 20kB/s...

Inget är som väntans tider...

Ta torrentfilen då...? Måste ju gå fortare...

Link to comment
Dela på andra sajter

To download the Minimoog V Original, go to:

- Windows version :

FASTER -> Using Torrent : use joined minimoogv_original.exe.torrent file

( or get it here ftp://www.arturia3.com/minimoogv_original.exe.torrent )

Using FTP (Heavy server load): ftp://www.arturia3.com/minimoogv_original.exe

- Mac OSX version :

FASTER -> Using Torrent : use joined minimoogv_original.dmg.torrent file

( or get it here ftp://www.arturia3.com/minimoogv_original.dmg.torrent )

Using FTP (Heavy server load): ftp://www.arturia3.com/minimoogv_original.dmg

The first time you will launch the Minimoog V Original you will be asked to enter an activation code.

Fixa aktiveringskod , testa och kör!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick tydligen mitt mail för några timmar sedan, men det har varit fel dag att hålla koll på mailen hela tiden - så nu laddar jag ner från en uppenbart grymt belastad server som bara ger mig ca 20kB/s...

Inget är som väntans tider...

12,5 här.. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste haft en grym tur; hade både länk, kod och programmet hemladdat inom en timme.

Fredrik har förvisso postat länkar, men jag kan ordna med en mac-version om det är intressant. Kod måste i och för sig ordnas på något sätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Torrentfilen är ett måste...jag fick inte FTP-länken att funka, vet inte om man gör fel. Får upp en inloggningsruta och sen funkar det inte.

Med uTorrent och torrentfilen så fick jag hem den på 10 min...

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt hur alla "hyllar" den här pluggen.

Är det första gången en freaking minimoog-mjukvara ser dagens ljus?

Vad är det med er?

JaaAaa, för det kommer massor av nya gitarrer som aldrig någonsin sett ut som något tidigare? 😱

Skit i att ta ner pluggen och stäng öronen om du hör en låt som använder den, om du nu är en sådan bitter fjant.

Link to comment
Dela på andra sajter

To download the Minimoog V Original, go to:

- Windows version :

FASTER -> Using Torrent : use joined minimoogv_original.exe.torrent file

( or get it here ftp://www.arturia3.c...nal.exe.torrent )

Using FTP (Heavy server load): ftp://www.arturia3.c...gv_original.exe

- Mac OSX version :

FASTER -> Using Torrent : use joined minimoogv_original.dmg.torrent file

( or get it here ftp://www.arturia3.c...nal.dmg.torrent )

Using FTP (Heavy server load): ftp://www.arturia3.c...gv_original.dmg

The first time you will launch the Minimoog V Original you will be asked to enter an activation code.

Fixa aktiveringskod , testa och kör!!

Jag kör OS X vill inte ha en .EXE fil! Finns inte moogen som AU eller?

EDIT: Sorry! Var för het.. Såg din OS X länk sen! 🙂

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

JaaAaa, för det kommer massor av nya gitarrer som aldrig någonsin sett ut som något tidigare?

Nåja, jag går på gitarrer (och pluggar) för deras sound, snarare än för ur de ser ut. Inget illa med att gå efter utseende, dock, många gör det. Om utseendet paddlar din kanot, kanon! 🙂

Skit i att ta ner pluggen och stäng öronen om du hör en låt som använder den, om du nu är en sådan bitter fjant.

Jag har inget emot soundet, som sagt. Men hur skulle jag någonsin kunna veta att en låt använder sig just av den här pluggen?

Du är fullständigt oresonlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Get a room, boys... 😉

Vilket meningslöst tjafsande det blev i tråden... 😏

Nåja - jag (och alla andra) fick min gratismoog till slut och allt är frid och fröjd. Ännu en synt att lägga till de femtielva jag redan har, men den kan ju ändå vara bra att ha någon gång...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Get a room, boys... 😉

Vilket meningslöst tjafsande det blev i tråden... 😏

Nåja - jag (och alla andra) fick min gratismoog till slut och allt är frid och fröjd. Ännu en synt att lägga till de femtielva jag redan har, men den kan ju ändå vara bra att ha någon gång...

Who me? Jag tjafsar inte.. Håller med dig! Gött med ett extra ljudvapen i Cubase 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...