Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu bestÀmmer jag en tid. Stockholms-IRL fredag 20 maj frÄn kl. 20 och framÄt.

EDIT: vi sitter pÄ SöderkÀllaren.

Dessutom, distriktsmÀsterskap i kast med liten iLok.

Listan just nu, i bokstavsordning:

Assar

barrf

berch

Frekvensspektrumanalysator (?)

Hemmpe

jarlo

joachime

Linus

Majken

mastertone

sounden

suprapappa (?)

Totmusic

Redigerat av Linus
  • Gilla 1
Annons
Postat
Men var 😉
Ska vi sÀga Carmen eller har nÄgon ett bÀttre förslag?

Har du nÄgot annat förslag?

Postat

Åh-datumet Ă€r helt rĂ€tt !!!!

LÄter kul.

Hade gÀrna tagigt en Stockholmstripp men jag ska betala nya lurar,mikrofon och en ny ackegura den 19:e..

sÄ

Next time maybe........

rolleyes.gif

Postat

Shit. Kör ljud den kvÀllen. Kan inte.

// Gunnar

Postat

Shit. Kör ljud den kvÀllen. Kan inte.

// Gunnar

Vad? Var? NĂ€r?

Postat

Taget.

Finns det iLok att lÄna ...?

Postat

Hade sĂ€kert varit skitroligt, dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sĂ„dant gediget studiosĂ€llskap 😕

Är man modig (dragen nog) kanske man dyker upp Ă€ndĂ„, bara för att ta en öl och stĂ€lla frĂ„gor, haha.

Postat

(vad Àr en iLok??)

rolleyes.gif

Postat

Om jag har tid att smita ivÀg frÄn mitt projekt ("riktiga" jobbet) sÄ kommer jag ner till Carmen och slÀnger lite kÀft med er.

Postat

Jag Àr siktar pÄ att komma och Tore lÀt ocksÄ intresserad. Nu ska vi fÄ ihop ett rejÀlt djÀvla gÀng. Jag ska se till att tvinga dit Mats och Björn ocksÄ.

Elof (oregistrerad)
Postat

Jag Àr siktar pÄ att komma och Tore lÀt ocksÄ intresserad. Nu ska vi fÄ ihop ett rejÀlt djÀvla gÀng. Jag ska se till att tvinga dit Mats och Björn ocksÄ.

Jag kommer om ni kommer. Jag kommer om Joachim kommer. Jag kommer Àrligt talat mest för att se om veckans öl pÄ carmen fortfarande Àr samma öl som den alltid varit... och om den Àr lika billig.

Postat

Vilken öl var veckans öl? Jag minns att jag drack en massa Karhu. Men jag Àr ju inte direkt nÄgon globetrotter, sÄ jag utgÄr frÄn att det inte var veckans. Jag drack sÀkert en dyröl och sÄg ut som en förvirrad turist. Vilket jag sÄklart ska förbÀttra nu pÄ fredag, nÀr jag ska dricka veckans och se ut som ett erfaret Carmen-proffs.

Postat

Jag kommer om min bilbesiktning gÄr Ät helvette!... eller jag kommer nog ÀndÄ..

Postat

Jag kommer om Elof kommer. Jag kommer om Majken kommer. Jag kommer om Tore kommer. Jag kommer om Soundens bilbesiktning gÄr Ät helvete. Jag kommer nog ÀndÄ.

Postat (redigerat)
dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sĂ„dant gediget studiosĂ€llskap 😕
What?! Finns det krav pĂ„ vad man ska tillföra gruppen? đŸ€Ș

Det enda vi kan tillföra Àr att vi dyker upp i sÀllskapet, sÄ kom dit.

Finns det iLok att lÄna ...?

Jag ordnar. 😄 Redigerat av Linus
Postat

Jag blir jÀvligt avis hÀr, faktiskt.

Senaste IRL:en i Malmö: 4 nÀrvarande.

Senaste IRL:en i Göteborg: 7 nÀrvarande.

Kommande IRL i Stockholm: 250 nÀrvarande, typ... (och sÄ mÄnga man hade velat trÀffa IRL)

Jag ska fan i mig övervÀga att dyka upp...

JĂ€vla Stockholmare!

Postat (redigerat)

Jag kommer om Elof kommer. Jag kommer om Majken kommer. Jag kommer om Tore kommer. Jag kommer om Soundens bilbesiktning gÄr Ät helvete. Jag kommer nog ÀndÄ.

Om man tÀnker sig en annan betydelse pÄ ordet kommer lÄter det som ni kommer ha vÀldigt trevligt..

EDIT: och att joachime har lite mÀrkliga preferenser som involverar bilbesiktningar..

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Om man tÀnker sig en annan betydelse pÄ ordet kommer lÄter det som ni kommer ha vÀldigt trevligt..

ARGH!

Pft! SingelmÀnniskor...

Postat (redigerat)

Skall nog inte ge mig pÄ svordomar framöver, kan ju inte ens stava dom korrekt ffs.

Jag kommer iallafall till IRL:en, tror ni Veronica Maggio kommer?

Tror jag har en iLok liggandes ocksÄ.

//J

Redigerat av sounden
Postat

Ska försöka svÀnga förbi, Àr inte singel sÄ sÀger försöka.

oakleaf (oregistrerad)
Postat

Blir avis och oenskar jag kunde vara med pa detta. Vill ocksa IRL:a med bira och studio noerdar pa Carmen i Stockholmo. Kan vi inte ha en IRL i Melbourne naesta gang? Vilka aer pa? 😕 Jag kan bjuda pa en bira...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.