Jump to content
Annons

4 NR AV STUDIO + MIKROFON sE X1 för endast 995 kr


Recommended Posts

MISSA INTE VÅRT FANTASTISKA PRENUMERATIONSERBJUDANDE!

4 nummer av Studio + supermikrofonen sE Electronics X1 för endast 995 kronor!

(Värde 1651 kr).

 

Du som inte sett vårt test i Studio nr. 4 - denna mikrofon har fått utmärkelsen "Studio rekommenderar"

och hyllas högt av vår testare, där han till och med tycker den står sig riktigt bra mot klassikern Neumann U87.

 

Om du redan är prenumerant så kan du ge bort prenumerationen till en vän och du får då mikrofonen.

 

Vi har även erbjudandet 4 nummer + den nyutgivna boken "Cubase 5-handboken" för endast 335 kr.

(Värde 691 kr.). Även denna prenumeration kan ges bort till en vän och du får då boken. Du kan också välja att bara köpa boken

för endast 179 kr.

 

Gå in på www.studio.se/kanonerbjudande

Redigerat av Andreas
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

För det priset tar jag gärna en! Osso får man ju lite tidningar.

Får jag den inom kort kan jag väl kanske slänga upp nån tanke hur den funkar. Men jag gissar att det kanske dröjer en stund innan grejorna levereras 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

I senaste numret av studio blev micken beskriven som överlägsen i prisklassen. Det borde väl mena att den överglänser SPB1. Miken ställdes testades i relation till en Neuman U47 och testet visade (efter längre stunds nogran lyssning) att U47 var lita mer definierad i diskanten och hade bättre djup i botten.

Jag gick på den här grejen och köpte prenumerationen och miken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då jag aldrig har ägt en SPB1 tänkte jag att jag ska banne mig ha den sE som antagligen kommer att bli den nya rekommendations-micken på forumet.

Jag brukar bara rekommendera de mickar jag känner till så då det gäller tex SPB1 hade jag ingen susning och rekommenderade annat istället.

Jag har inga tvivel på att det inte är ett bra köp så jag slog till direkt. Kommer säkert att ta ett tag innan man får den dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet vad som gäller om man redan har en prenumeration? Förlängs den med 4 nummer eller är det så galet att man får dubbla tidningar ett tag?

Känner man IDG rätt hittills så KAN det väl bli strul men annars får du väl höra av dig innan du sätter upp dig?

Jag är med lite sugen trots att jag har en B1:a redan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner man IDG rätt hittills så KAN det väl bli strul men annars får du väl höra av dig innan du sätter upp dig?

Jag är med lite sugen trots att jag har en B1:a redan...

Ringde dit idag. Dom att micken kommer 3-5 veckor efter att man fått och betalat fakturan. vilket inte stod på hemsidan så det blir att beställa micken från thomann.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Sprang till MB idag och köpte mig den då jag inte orkar vänta 3-5 veckor. Det som dock stör mig är att kvaliten på ljudet inte alls var vad jag hade förväntat mig. Min förra mick var en gammal TSM. Inte en aning om vad det var för modell men den liknar TSM MT87 Class A men med low cut och -10 dB.

Hur som haver, jag är kass på allt som har med det här och göra och antar att de måsta vara något fel på mitt preamp eftersom att de inte vart en större skillnad från förut och inte i närheten lika bra som testerna.

Vad rekommenderar ni för preamp / mixer till denna? Fattig vikarie så min budjet är inte den största. har för övrigt ett nytt juli@ ljudkort så det borde det inte vara några större fel på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sprang till MB idag och köpte mig den då jag inte orkar vänta 3-5 veckor. Det som dock stör mig är att kvaliten på ljudet inte alls var vad jag hade förväntat mig. Min förra mick var en gammal TSM. Inte en aning om vad det var för modell men den liknar TSM MT87 Class A men med low cut och -10 dB.

Hur som haver, jag är kass på allt som har med det här och göra och antar att de måsta vara något fel på mitt preamp eftersom att de inte vart en större skillnad från förut och inte i närheten lika bra som testerna.

Vad rekommenderar ni för preamp / mixer till denna? Fattig vikarie så min budjet är inte den största. har för övrigt ett nytt juli@ ljudkort så det borde det inte vara några större fel på.

har också köpt denna mikrofon, men får den inte att starta(kommer inget ljud eller någonting) finns det nån knapp för att slå på den eller är min helt enkelt trasig?

Link to comment
Dela på andra sajter

floffo66 (oregistrerad)

Om man köper micken i musikaffär så blir erbjudandet omvänt, "köp micken och få tidningen på köpet". Jag köpte X1:an hos min lokala handlare och fick då en lapp med som ska skickas in för att få Studio i ett halvår..

Ordermusic.se

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...