Jump to content
Annons

Låt oss skapa forumets längsta låt


Dingbats

Recommended Posts

Annons
  • Svar 219
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Men lägg på den direkt på låten istället. Eller är det bara Memphan som har den med bas i rätt volym?

Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det där är gitarrspåret som vi lade på, men som Memphis ville ha enskilt för att kunna spela något till det jag lagt som passade bättre. Var har du varit egentligen? 😄

Jag har vart hemma mest, det är sällan jag är iväg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning vad ni tycker men jag dödade några av mina gitarrälsklingar under tiden vid mix som kanske kan släppas fram sedan för sånt krydderi blir enklare när sången kommer (FIDDEN!). Fick även en sångmelodiidé mot slutet (2,54) där man sjunger " Jag längtar till längstaaaaah..." med lite u2 vibbar ala sunday bloody sunday 😄 fast den är inte inspelad än. Kan ju bli ett textuppslag iaf 😲 Jaja...lova att ni hojtar till om det låter "fail". Försöker ligga i bakgrunden än men tror att det kan bli fett om man kör på med mer grejer eftersom... 😛

http://www.speedyshare.com/files/21490611/l_ngstal_ten.wav

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...