Neko Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Tomteluvor på hundarna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Fan va bra! Förgyllde min dag. Ni är för gulliga 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 december 2005 Trådstartare Dela Postat 9 december 2005 Tomteluvor på hundarna 😄 Ahh... så var det kanske ja. En kvar då. 🙂 1) En liten snögubbe (tillsammans med en nalle) ditlagd på bordet 2) En figur borttagen till vänster bredvid Neko. 3) VacUm gestikulerar med handen (lägg märke till vilket tecken!) 4) Tomteluvor på hundarna 5... någon? någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dmn Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 haha, helt klockren God jul! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 HAhaha fyfan vad bra! God jul på eder alla och ännu en gång fan va schysst låt 😛 kändes liksom som om den gick rakt in i hjärtat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 tihihi hihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 10 december 2005 Dela Postat 10 december 2005 Rolig grej men ett högt betyg får den inte av mig 😕 Men sådana här samarbeten förgyller tiden på Studio forum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 har bara en sak att säja"u rules" 😉 ser gärna fler låtar i dena stilet typ en om påsk, midsomar och "studio nördens" födelse dag får vi inte glömma 🙂 bara så ni vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Crownfield Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 🙂😉 Ett mästerverk helt enkelt! Respect!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Haha, fan vad bra! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Sjukt kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 (redigerat) Tomteluvor på hundarna 🙂 Ahh... så var det kanske ja. En kvar då. 😄 1) En liten snögubbe (tillsammans med en nalle) ditlagd på bordet 2) En figur borttagen till vänster bredvid Neko. 3) VacUm gestikulerar med handen (lägg märke till vilket tecken!) 4) Tomteluvor på hundarna 5... någon? någon? 🙁 5: Kan det vara den runda svarta stämpeln "International pressing" ? /L Redigerat 15 januari 2006 av Odels_tant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2006 Tomteluvor på hundarna 😮 Ahh... så var det kanske ja. En kvar då. 😄 1) En liten snögubbe (tillsammans med en nalle) ditlagd på bordet 2) En figur borttagen till vänster bredvid Neko. 3) VacUm gestikulerar med handen (lägg märke till vilket tecken!) 4) Tomteluvor på hundarna 5... någon? någon? 😆 5: Kan det vara den runda svarta stämpeln "International pressing" ? /L Hehe, kul att någon fortfarande gissar. 🙂 Men det är tyvärr fel. Dock bränns det... väldigt mycket. Är i närheten. 🙂 Man måste nog jämföra med original för att se det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars-Olof Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 1) En liten snögubbe (tillsammans med en nalle) ditlagd på bordet2) En figur borttagen till vänster bredvid Neko. 3) VacUm gestikulerar med handen (lägg märke till vilket tecken!) 4) Tomteluvor på hundarna 5... någon? någon? 😉 5. Det saknas en kloss precis vid stämpelns överkant 😳😉😳😏😳😕😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 16 januari 2006 5. Det saknas en kloss precis vid stämpelns överkant Yez box, helt rätt! 🙂 Nu har ni hittat alla fem felen (det tog er bara drygt ett år 🙂): 1) En liten snögubbe (tillsammans med en nalle) ditlagd på bordet - android 2) En figur borttagen till vänster bredvid Neko - android 3) VacUm gestikulerar med handen (lägg märke till vilket tecken!) - Neko 4) Tomteluvor på hundarna - Neko 5) En av Dumb Dans byggklossar saknas - Lars-Olof Grattis android, Neko och Lars-Olof. 🙂 Ni vann tyvärr inget mer än äran dock... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Bumpelibump. God Jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Åh den är så fiiiin. 😳 Särskilt de charmigt otajta körerna. 😕 Rappen är jävligt cool också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 😕 Haha.. Den här hade jag missat. Ni är då för tokiga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1up Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Man kommer i julstämning. 😳 Den blir bättre och bättre, och rappen är tuff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JahCrab Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Hahaha! Det är alltid lika roligt när sådana här gamla trådar som man totalt missat återupplivas. Glöggsugen blev jag, och lite sugen att knåpa ihop en jullåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 ja jävlar, nu kom man ju i julstämning! jag som gick och svor över den förtidiga julpyntningen så sent som i förrgår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Hehe, smid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Haha, när jultiderna kommer så är det ju självklart att man kommer hit igen för att lyssna på den här och Hackes Ritsch Ratsch. Ingen jul utan dom låtarna. God Jul till alla som inte kommer ihåg mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 första julen jag inte längtat till men det löste ju ni för nu längtar jag efter mat kalle tomten och glada barn TACK 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) OH MY GOD! 😄 / Mikke Redigerat 12 december 2006 av MikkeÖland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Fy fan vad skön! 😄 EDIT: Lika skön som förra gången! 😄 Redigerat 12 december 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 jadåvar det dax igen då...😄 Borde det inte komma en 2006 finale ubertechno mix?😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Riktigt fett, sjukt otajt 😱 Känns som vår julskinka har rymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insanemasta Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 (redigerat) Hahaha.....detta var nog det närmsta Julstämning jag har kommit! Underbart! 🙂 Skönt och veta att någon har tid utöver sin ordinarie studiotid med lite humor också! 😛 Väl uppskattat här på jobbet! EDIT: Oj gammal tråd såg jag nu, men det passar juh in ändå! 🙂 Redigerat 20 december 2006 av insanemasta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 20 december 2006 Dela Postat 20 december 2006 Hahaha.....detta var nog det närmsta Julstämning jag har kommit!Underbart! 🙂 Skönt och veta att någon har tid utöver sin ordinarie studiotid med lite humor också! 😛 Väl uppskattat här på jobbet! Humor??? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.