Jump to content
Annons

STUDIONÖRD - Vet du ens att det är jul?


hackeman

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
Whoohoo!! Vi är bäst! :rolleyes:

Vem är det som rappar föresten?

EDIT: God Jul (för sista gången på det här forumet i år hoppas jag)

Kolla liner-notesen!

God Jul & kul att man kunde göra något för stämningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skitkul!

Irriterande att jag var förkyld, så att jag inte kunde vara med och sjunga - men det blev ju bra ändå... 🙂

God fortsättning, allihopa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Juldagskväll och det lyser så fint om min midi modul....

Tack alla medverkande för schysst uppslutning och hjärtskärande stämsång. Tack Demonen för att du fick ihop hela smäcket med så bra sound och tack Hacke för fantastiskt projektledarskap, hoppas du ligger glögg-full med tomteskägg och gröt i morgonrocksfickorna i en skön fåtölj nu.... 😄

Go jul alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha!

Klockrent! det enda man saknar i texten var väl nåt om Allak stolen.

He he...Gissa vad jag fick i julklapp?

Grym låt!

gissa vad jag fick i julklapp? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, ingen som vill ge sig på att FINNA FEM FEL? Bara att jämföra med originalet:

spsdoth.jpg

(sårri, hittade ingen bra bild på nätet - kan scanna in en egen imorgon...)

Jag har som sagt gjort fem extra ändringar (lagt till eller tagit bort något i bilden) utöver våra nyllen och luvor. Och utöver att jag ersatt originaltiteln överst i bilden med vår egen titel (nb: av de typ 20-25 timmar jag satt och petade med bilden ägnade jag mest tid till att trolla bort originaltiteln! säg att det blev BRA dåh! 🙁 )

Ingen som reflekterade över vem som är tomten utanför? Tomten som är på väg in för att dela ut julklappar till alla veteranerna... det var menat som ett budskap till herrn i fråga.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte höra låten, men texten var fin! Är Dock upprörd, varför får inte Nattvaktaren vara med? Har han inte varit tillräckligt snäll, eller? 🙂 Jag saknar också dbd:s vocodersång och detta utan att ha hört låten!

God Fortsättning, Nattvaktare, dbd:are och alla andra studionördar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte höra låten, men texten var fin! Är Dock upprörd, varför får inte Nattvaktaren vara med? Har han inte varit tillräckligt snäll, eller? 🙂 Jag saknar också dbd:s vocodersång och detta utan att ha hört låten!

God Fortsättning, Nattvaktare, dbd:are och alla andra studionördar!

Som sagt, alla veteraner var inbjudna - inkl dbd och nattvaktaren. Dbd svarade att han inte hade tid, nattvaktaren svarade inte alls.

Men varför kan du inte höra låten egentligen?? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

För att ljudet hackar(!) hela tiden! Jag uppdaterade quicktime och hoppades på förbättring men.... nej! Jag vill också lyssna på demos! 😳

Högerklicka på låtlänken, spara ner lokalt och kör den sedan i en annan media player än QuickTime.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att ljudet hackar(!) hela tiden! Jag uppdaterade quicktime och hoppades på förbättring men.... nej! Jag vill också lyssna på demos! 😄

För att komma runt det där problemet kan man helt enkelt avinstallera quicktime. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, ingen som vill ge sig på att FINNA FEM FEL? Bara att jämföra med originalet:

(Är nyligen hemkommen från julledighet och försöker gå igenom lite av vad man missat...)

Hittade två "fel" nu:

En liten snögubbe ditlagd på bordet, och en figur borttagen till vänster bredvid Neko.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...