Jump to content
Annons

STUDIONÖRD - Vet du ens att det är jul?


hackeman

Recommended Posts

  • 1 år senare...
Annons
  • 3 veckor senare...

Förresten har du koll på vad som hänt med Hammagrella?

EDIT: Många andra som försvunnit: Neko, Danny C ( träffade jag på gatan för ett tag sen, han har lagt ner musiken och dragit till huvudstaden ) Pluffo, Vacuum..

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

EDIT: Många andra som försvunnit: Neko, Danny C ( träffade jag på gatan för ett tag sen, han har lagt ner musiken och dragit till huvudstaden ) Pluffo, Vacuum..

Neko har inte lagt av iaf, han kör det här: http://www.amelody.se/

Danny C skulle komma ner en sväng i januari, jag föreslog att han, jag o dennis skulle ha herrmiddagsmys... vill du vara med? 🙂 om det blir av öht dvs.

Jag har kontakt med flera av de gamla "veteranerna" på facebook numera... så de finns fortfarande, än om de försvunnit härifrån. Men där heter ju alla sina riktiga namn, så vet inte ens om jag kommer ihåg vad de hette här... Olsberg, Claes, Pluffo, Neko, Roffe, Demonen, Rombo, Perrra, Majken, Thimme, Tordan.. och typ lika många till.

Om du mot förmodan inte bojkottat facebook så hittar du många av dem här: http://www.facebook.com/group.php?gid=6811561956

Djonas och jag bor nästan grannar nu faktiskt, insåg det häromdagen när vi chattade... så vem vet om det blir irl-collab nån dag. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny C skulle komma ner en sväng i januari, jag föreslog att han, jag o dennis skulle ha herrmiddagsmys... vill du vara med? 🙂 om det blir av öht dvs.

Ja jag är gärna med! Och Dennis? Menar du han som hette Reason här och försvann runt 2005?

Haha klart jag har bojkottat Facebook. Glider du fortfarande runt i öppna bilar? PS. Jag hörde barnen i Afrika fortfarande behöver mediciner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag är gärna med! Och Dennis? Menar du han som hette Reason här och försvann runt 2005?

Haha klart jag har bojkottat Facebook. Glider du fortfarande runt i öppna bilar? PS. Jag hörde barnen i Afrika fortfarande behöver mediciner.

Jepp, Dennis = Reason. Dom polade lite, tror jag. Inte Dennis och Reason alltså, utan Dennis Reason med Danny.

Har bil med tak nu och lämnat läkemedelsbranschen så kan tyvärr inte förse Afrika med piller. Men jag sopsorterar iaf! 😑

Seså, regga dig på fejsbook nu så att vi kan fortsätta planera herrmiddag med Dante o Dennis där...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp, Dennis = Reason. Dom polade lite, tror jag. Inte Dennis och Reason alltså, utan Dennis Reason med Danny.

Ja det minns jag! Vore kul att träffa Dennis också. Vi hörs om det.

Nä nä! Tänker inte skaffa facebook. Men hälsa de andra herrarna och säg att jag är på hugget!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Hallådär!

Någon av medverkande på den här mixen som hör (ser) det här? isf, ska vi slänga ut singeln på iTunes, Spotify, m.m lagom till jul i år? Som en kul grej? Yes? No?

Tar typ 1 vecka till iTunes och 6 veckor till Spotify så publicerar jag nu blir det lagom till 1:a advent. 🙂

Snart kommer tomten...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 4 år senare...
  • 11 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...