Jump to content
Annons

NHL - FantasyHockey 2011 !


slejnard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kommer att bli asbra det här.. 😎

Det tror man alltid 😕

😄

Fixar min nån dag. Har kommit top 300 utan att köpa "trader". Det ska vi ha som regel att ingen får köpa trader. Och tillägger att man kan endast vinna cashprice over there 😄

Det brukar delas in i season1, season2 och sen playoff.

gunått

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan. Har ni klarat er?

Nedsudlad med ett Internet som fullständigt pajade, total kollaps i datorns alla portar, där plötsligt firewire styrdes till usb och inga usb-anslutningar aktiverades trots att de var aktiverade! Gjorde snabb viruskoll, sedan fullständig variant som tog flera timmar och först nu 14 timmar senare kunde jag komma in på Nätet igen.

I sökinfo i AntiVirus fick jag upp gedigna listor om varningar från den siten, så nej tack, never again.

Har gjort rensningar halva dan nu. Verkar som om mitt Antivirus sätter in blockeringar för potentiella problem, inga konkreta virus o.d.

i rapporterna.

VancouverDebates inkl tre spelare till salu.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan. Har ni klarat er?

Nedsudlad med ett Internet som fullständigt pajade, total kollaps i datorns alla portar, där plötsligt firewire styrdes till usb och inga usb-anslutningar aktiverades trots att de var aktiverade! Gjorde snabb viruskoll, sedan fullständig variant som tog flera timmar och först nu 14 timmar senare kunde jag komma in på Nätet igen.

I sökinfo i AntiVirus fick jag upp gedigna listor om varningar från den siten, så nej tack, never again.

Har gjort rensningar halva dan nu. Verkar som om mitt Antivirus sätter in blockeringar för potentiella problem, inga konkreta virus o.d.

i rapporterna.

VancouverDebates inkl tre spelare till salu.

Det lät väldigt skumt. Jag har varit medlem där sen 2003, innan jag ens hade eget internet för att kunna vara med. Sporting News är en seriös sida. Du måste ha ditt antivirus känsligt inställt eller att det blivit nåt annat tokigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då. Det är så att mitt Antivirus, som Slejnard skriver, är såpass "känsligt".

Det kom upp potentiella hot från Hockeysiten, men om det verkligen var hot eller ej vet man ju inte.

Antivirusprogrammet satte iaf dunderstopp.

Jag kan ju inte ens installera vissa köpta program på datorn utan att avinstallera antivirusprogrammet har det visat sig!

🙂😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då. Det är så att mitt Antivirus, som Slejnard skriver, är såpass "känsligt".

Det kom upp potentiella hot från Hockeysiten, men om det verkligen var hot eller ej vet man ju inte.

Antivirusprogrammet satte iaf dunderstopp.

Jag kan ju inte ens installera vissa köpta program på datorn utan att avinstallera antivirusprogrammet har det visat sig!

😄😱

Ibland kan man få för sig att du har en massa problem som andra aldrig har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ser du det? Och vad är poängen för något?

Jag gick in på slejs lag och klickade på gårdagens datum, för man kan nog inte kolla på hur andras lag ser ut just nu, bara hur det såg ut tidigare dagar. Poängen är en sammanräkning av en massa olika prylar, typ om man gjort mål och tacklats och vunnit och blivit utvisad och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao!

Checka kingen om ni törs! 🙂

Trodde ju fasen att premiären skulle vara idag på globen men måste väl vara nöjd ändå med inledningen. Men har ju fasen bara hunnit med att göra ett lag. Brukar vara med i andra ligor också.

Det är inte försent att hoppa in!

Schysst logga där arocker! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...