Jump to content
Annons

Vilken låt lyssnar du på just nu?


android

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Dia Psalma - "Alla älskar dig"

(Återfall som kommer då och då. Riktigt grymt trumlir på denna platta dock, vete sjutton om jag kan komma på någon annan rock/hårdrocksplattan som har så oerhört tjusigt och fantasirikt trumspel, utan att för den sakens skull bli någon slags uppvisning).

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

The Mary Janes: I'm not ready yet. Från The Tom T. Hall project, helt enkelt suverän platta. Han har skrivit mängder med svinbra låtar, men det finns ju ofta bättre tolkningar än skribentens.

Link to comment
Dela på andra sajter

Banco De Gaia - Drunk as a Monk (Rabbit in The Moon remix)

Link to comment
Dela på andra sajter

"Watcher of the skies" med Genesis

Foxtrot går varm om dagarna när jag är på "bygget"(huset vi bygger)....det går periodvis så där en cd i veckan och ibland på hyffsat hög volym till våra grannars ganska stillsamma klagan...Jag brukar som sagt byta veckovis och i bland blir det faktiskt The lamb...efter en vecka med Foxtrot 😮 ...men just nu en helt outstanding platta med Freddie Wadling / Jag är monstret eller nå't sånt heter den ..kalasplatta 😮😆😎

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

The one and fucking only Pete Rock tillsammans med CL Smooth - They Reminisce Over You.

Hur jävla bra blir det egentligen? Garanterat en av dom 5 bästa hiphop låtarna någonsin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Squarepusher - Iambic 9 Poetry

Hehe, hade tänkt rätta dig "Iambic 5 poetry heter den väl?", men insåg sedan att han gjort flera låtar som heter iambic. Är det någon som hört Iambic 5 poetry från Budokhan mindphone? En riktigt vacker låt (med bassolo i början!).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...