drloop (oregistrerad) Postat 25 december 2009 Dela Postat 25 december 2009 Inte dumt alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 december 2009 Dela Postat 25 december 2009 julklappen 😄 : innan så var de väll ett par sm57or 😛 Använde du SM57or som monitorer? 🙂 De där högtalarna har jag också, de är skitbra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 25 december 2009 Dela Postat 25 december 2009 Funderar också över ett par. De verkar bra för prislappen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 26 december 2009 Dela Postat 26 december 2009 Det fick bli ett par små mellandags-presenter till mig själv. 😉 Det bidde esoundz' group buy av Ultimate Studio Drums http://www.esoundz.com/details.php?Product...p;refcode=Claes och så kunde jag inte heller motstå att lägga till "close mics" och "hall mics" till mitt EWQLSO Gold Complete http://www.soundsonline-europe.com/product...oductid=EW-193U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 26 december 2009 Trådstartare Dela Postat 26 december 2009 Du får gärna berätta mer om nya mick-expansionen från EastWest när du testat lite mer! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 26 december 2009 Dela Postat 26 december 2009 Önskade mig ett mickstativ av min kära flickvän som jag fick. Samt så slängde jag iväg en beställning på en cm3:a och en 57:a till. Nu väntar jag bara på min egna julklapp till mig själv som kommer i februari 😄 MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 december 2009 Dela Postat 26 december 2009 Inhandlat en Benq 24" skärm idag på elgiganten för 1795:-. Helt enormt vilken skillnad mot för min 17"s sen innan. Bra pris och dataanvändandet blev genast roligare. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
willchord Postat 26 december 2009 Dela Postat 26 december 2009 En Epiphone SG och en Line 6 förstärkare. Riktigt fina grejjor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knarcus Postat 26 december 2009 Dela Postat 26 december 2009 Använde du SM57or som monitorer? 😛 De där högtalarna har jag också, de är skitbra 🙂 nej XD ja menade att de var det senaste jag skaffade till studion XD efter lite akustikbehandling så blir det nog bra ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fatalinsomnia Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Köpte mig en Korg EMX1...riktigt rolig va den med. nästa köp blir nog ett par Genelec 8040, om ekonomin tillåter vill säga 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carle Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 En vox ac 30. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 ÅHHHHHHHHHH nu blev jag riktigt avundsjuk. 😱 De där pluggarna går man och suktar efter. Får bli ett UAD2kort först innan de kommer på tanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dominoes Postat 28 december 2009 Dela Postat 28 december 2009 Uppdaterade från ett usb ljudkort(M-Audio Audiophile USB) till denna Presonus Firebox! Låter och funkar bättre men jag får inte ner latencyn sådär löjligt lågt som alla andra med firebox/firepod verkar lyckas med... Får ner till 5,6 ms och hade 5,0 med usb-kortet, och innan det hade jag 3ms med min dåvarande Boss GS-10...Alltså, what? Här uppdaterar man men får mer och mer fördröjning på grejerna... 😱😆 Har du kollat din buffert size?🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linuz Postat 28 december 2009 Dela Postat 28 december 2009 Fick denna underbara expansion i julklapp av mina snälla föräldrar. Den fetsate expansionen av dem alla. Allt låter suverränt. Nu väntar nästa inköp, och det blir Claustrophobic EZX. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 december 2009 Dela Postat 30 december 2009 Kul tråd det här! Senaste inköpet är en mattsvart Ibanez AS73B-BKF som jag är extremt nöjd med. Lättspelad hals, toppenhumbuckers, helt underbar briljans i ljudet som fungerar svinbra till sköna rockabilly-riff. /CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alex30free (oregistrerad) Postat 30 december 2009 Dela Postat 30 december 2009 Min första gitarr....tadaaa....glad jag är nu Tanglewood TRSJ VS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Plus en hårddisk att lägga den på... 😮 Pop- och Dancedrumsexpansionen till Nexus2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viper Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Lyxigt värre! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 (redigerat) Blev en sån här: http://gitarrdelar.se/product_info.php?cPa...roducts_id=2196 Ganska logiskt om man redan har köpt ett graph techstall. 😮 Måste bara slipa ned höjden och lite på sidorna på den innan den åker på guran. Åkte dit till butiken Gitarrdelar. Gott om kunder var det i den lilla butiken och mycket bra service som man inte får på kedjebutikerna. Ja å så blev det en gitarrvev och en switchknopp också. Redigerat 5 januari 2010 av DieHard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Min första gitarr....tadaaa....glad jag är nu Tanglewood TRSJ VS Snygg! Själv ska jag köpa mina första egna om någon/några månader. Då blir det denna: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Blev en sån här: http://gitarrdelar.se/product_info.php?cPa...roducts_id=2196 Ganska logiskt om man redan har köpt ett graph techstall. 🥰 Måste bara slipa ned höjden och lite på sidorna på den innan den åker på guran. Åkte dit till butiken Gitarrdelar. Gott om kunder var det i den lilla butiken och mycket bra service som man inte får på kedjebutikerna. Ja å så blev det en gitarrvev och en switchknopp också. Ligger det i Gävle? Jag skulle vilja ha en ny sadel till min fuskbas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Min första gitarr....tadaaa....glad jag är nu Tanglewood TRSJ VS Den var snygg som xxxxx! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 Ligger det i Gävle? Jag skulle vilja ha en ny sadel till min fuskbas... Ja om du går över till grannens stall så ligger det en sadel där. 😆 Nä den ligger i sthlm. Lite för långt för mig att åka till Gävle för bara några gitarrprylar. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 Ja om du går över till grannens stall så ligger det en sadel där. ☺️ Nä den ligger i sthlm. Lite för långt för mig att åka till Gävle för bara några gitarrprylar. ☺️ Det var det jag tyckte, inte hittar du ända dit... De i Gävle heter nog Gitarrfabriken? Om de finns kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 Beställde i förrgår. Ska bli himla spännande att leka med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BERK Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 senaste inköp var ett par lurar: shr 840 rediga grejjer det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 senaste inköp var ett par lurar: shr 840 rediga grejjer det Dom där kan du väl recensera i en egen tråd! Högintressanta lurar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnny Boi Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 Tänkte berätta hur jag gick från 20k+ till pank på en dag, i slutet av förra året... Vill någon att jag absolut ska länka till allt så får ni väl tjata lite så gör jag det. Trumset PDP 805 White on white Shellpack m. virvel (24", 14", 10", 13", 16", 18") Hardwarepack PDP 800 Cymbalset Mehmet Samatya (Istanbul) (14"/14", 16", 18", 20" + väska) Trumpall Bigbeat Slagskinn Remo Pinstripe (10", 13", 16", 18") och Remo Ambassador (14") "Trum-hörlurar" Vic Firth Ljudkort Presonus FP10 Mikrofonset JJlabs DK7S (trumpaket, de röda mickarna) Mikrofonkablar Peavey Har hittills hunnit byta alla skinn, stämt dem (försökt i alla fall...skitsvårt. Fast det blir väl lättare med träning) och satt upp allt. Så jag har ju kunnat lira en del, dock väntar jag fortfarande på 10" pukan som var en sidobeställning. Mikrofonerna har inte kommit än, så ljudkortet och kablarna har jag inte heller packat upp. Allt för att slippa sitta och klicka in trummor när jag skriver låtar! (är egentligen keyboardist...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jorgenbroms Postat 6 januari 2010 Dela Postat 6 januari 2010 (redigerat) Slog på stort och gav mig själv en stämapparat i julklapp...:-) Harley Benton PT-100. Redigerat 6 januari 2010 av jorgenbroms Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.