Jump to content
Annons

Bästa medlemmarna!


djstyler

Recommended Posts

Hittade ingen liknande tråd så tänkte att det var tid nu,

med denna tråden vill jag att alla duktiga medlemmarna(musikaliskt, bra svar på trådar mm) ska uppmärksammas.

Man får skriva hur många namn som helst!

Föklara också varför du vill hylla medlemmen/arna!!!!!!!!!!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

DieHard (oregistrerad)
Hittade ingen liknande tråd så tänkte att det var tid nu,

med denna tråden vill jag att alla duktiga medlemmarna(musikaliskt, bra svar på trådar mm) ska uppmärksammas.

Man får skriva hur många namn som helst!

Föklara också varför du vill hylla medlemmen/arna!!!!!!!!!!! 😆

Då har jag den blygsamma äran att hylla mig själv för ingen annan här kommer ändå att göra det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Hittade ingen liknande tråd så tänkte att det var tid nu,

med denna tråden vill jag att alla duktiga medlemmarna(musikaliskt, bra svar på trådar mm) ska uppmärksammas.

Man får skriva hur många namn som helst!

Föklara också varför du vill hylla medlemmen/arna!!!!!!!!!!! 😎

Då har jag den blygsamma äran att hylla mig själv för ingen annan här kommer ändå att göra det. 😆

Grattis! Du kanske vinner en polerad... ja du vet vad... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Claes finns inte så mycket att säga, hjälpsam i vått och torrt!

Vaddå "Claes finns inte så mycket"?

Din svenska är icke korrekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den personen jag vill ge störst cred här på forumet är utan tvekan Claes, med tanke på så jäkla mycket han har bidragit till oss alla.

Kompetent som få med starka referenser (se hans micktestsajt, egen företagare inom branchen, och otroligt kunnig inom elektronik, IT och diverse annat).

Spräckte isen här, så fyll på gott folk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Den personen jag vill ge störst cred här på forumet är utan tvekan Claes, med tanke på så jäkla mycket han har bidragit till oss alla.

Kompetent som få med starka referenser (se hans micktestsajt, egen företagare inom branchen, och otroligt kunnig inom elektronik, IT och diverse annat).

Spräckte isen här, så fyll på gott folk!

Ja han är duktig! Jag upplever honom som väldigt engagerad och seriös. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Linus. Väldigt kunnig och hjälpsam när han väl besöker forumet. Håller verkligen med om Claes. 😎 Och så har vi ju Ludgo Pelle som verkar ha försvunnit, han var oerhört kunnig och generös med hjälp och utförliga inlägg. Även medlemmar som Piccazzo och JJrockford e bra. 🙂 Och Gilbert, som kan vara lite vass ibland 🙂 , tycker jag är hjälpsam och allmänt kunnig. Har säkert glömt flera jag skulle vilja utmärka.

Over and out. 😆

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
nattvaktaren och demonproducenten är klart de skönaste lirarna på detta ställe.. och jag är ganska snäll med.

Demonproducenten har väldigt läckert skägg (om det är hans eget) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bugar mig ödmjukt i stoftet och tackar för berömmet. 😆

Försöker alltid hjälpa till så gott jag kan. Jag är inte lika duktig som en del andra på vissa områden, men jag försöker alltid snappa upp mer kunskap eftersom det är kul att lära sig (tänk om man hade känt sig lika motiverad att lära sig när man gick i skolan... 🙂 ). Ingen blir ju någonsin fullärd, utan det tråkiga (och roliga) med att vara intresserad och verkligen försöka lära sig nytt hela tiden, är att man inser hur oändligt mycket mer det finns att lära sig...

Vill också hålla med om bl a Linus och Gilbert, som är väldigt hjälpsamma och sitter inne med mycket kunskaper. Ludgo-Pelle skriver vettiga och så sanslöst långa och omfattande svar ibland, att man undrar om har gör något annat på dagarna än sitter och skriver...

Även Violiner och Trombonisten är värda ett omnämnande, tycker jag. Egentligen skulle man inte nämna några namn, eftersom man alltid glömmer bort någon då, men ändå... 😎

Vissa är som sagt lite kantiga och går ibland på lite väl hårt i sina svar - men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Vissa är som sagt lite kantiga och går ibland på lite väl hårt i sina svar - men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

Jag känner mig skyldig där! 🙂

Jag menar inget illa i alla fall med mina ironiska och idiotiskt sjuka kommentarer jag ibland slänger ur mig. Men ibland så ställer en del så idiotiska frågor så att det är svårt att låta bli att vara ironisk. Även ironi är skojigt tycker jag 😎 . Men det är för att jag är helt slut i huvet och jag borde spärras in. 😆

Men jag har ett gott hjärta. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

*host*...öhrm... (tvinnar skägget lite sådär anspråkslöst ) 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)

Violiner, trombonisten och joachime är väl de jag snabbt kommer att tänka på som sprider info av egen erfarenhet och hög kvalitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

Får inte jag vara med i klubben då? Du skulle se hur mycket skägg jag får ihop på en vecka. Jag är inte väldens mest morgonpigga (om man tar till en lätt underdrift...), så jag hinner aldrig raka mig under veckorna, utan på lördag morgon (eller ja, hrrm, förmiddag - nästan... 😎 ) har jag flera millimeter som åker väck... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

*host*...öhrm... (tvinnar skägget lite sådär anspråkslöst ) 😎

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom tangentborden i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

Får inte jag vara med i klubben då? Du skulle se hur mycket skägg jag får ihop på en vecka. Jag är inte väldens mest morgonpigga (om man tar till en lätt underdrift...), så jag hinner aldrig raka mig under veckorna, utan på lördag morgon (eller ja, hrrm, förmiddag - nästan... 😎 ) har jag flera millimeter som åker väck... 🙂

Klart du får vara med! Jag har bara stjärtskägg men det kanske duger det med... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

*host*...öhrm... (tvinnar skägget lite sådär anspråkslöst ) 😎

Sitter och rycker i skägget själv just nu 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

*host*...öhrm... (tvinnar skägget lite sådär anspråkslöst ) 😎

Sitter och rycker i skägget själv just nu 🙂

Ööööhhh, va? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Linus, Claes och IDF är mina favoriter. 🙂 Alltid kul och intressant att läsa deras svar.

Demonproducenten och IDF är nog mina eftersom dom har skägg. 🙂

*host*...öhrm... (tvinnar skägget lite sådär anspråkslöst ) 🙂

Sitter och rycker i skägget själv just nu 🙂

Skägget på hakan? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...