Jump to content
Annons

Bästa medlemmarna!


djstyler

Recommended Posts

Mmm, den här tråden utvecklar sig fint. fram med popcorn... fast den här gången är det i en positiv anda, alla kramas 😉

Håller med, men... det är ungefär samma namn hela tiden!

Vilket är kul för dom som blir nämnda! Så alla som blivit hyllade här, ta åt er alla ära och fortsätt. För utan er hade inte forumet vart som det är!!! 😆

Forumet hade inte blivit som det är om inte alla andra också fanns här - för vem skulle komma på tanken att förklara en massa prylar om ingen ställde frågorna...? 😉

Stämmer... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Populära dagar

Postat mest i detta ämne

Har suttit och funderat på nomineringar nu ett tag och kommer hela tiden fram till samma sak. Jag kan inte välja ut några stycken sådär bara utan väljer att tacka alla här på forumet istället för att vi tillsammans låter ett ställe som detta finnas och utvecklas! Ett litet plus fär man ändå ge ställets moderatorer och admin.

Jo, ett personligt tack vill jag ge då jag utan denna medlem kanske inte hade kunnat spela musik på bra länge.

TACK IDF för att du inte kom och slog mig på fingrarna 😆😉

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag nominerar Elof och tBruce, bland annat för att de är roliga killar på riktigt också.

Sen skulle jag vilja minus-nominera alla som ger tips och råd om prylar de aldrig ens testat.

Om man har läst mycket gott om en sak så kan man ju säga det. Men då måste det ju självklart framgå tydligt att man själv inte har provat saken i fråga utan endast läst/hört om den 😉. Och då rekommenderar man ju även om man själv aldrig har testat. Ska sådana också få minus-nomineringar? 😉

😆😎

Link to comment
Dela på andra sajter

:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... 😆

men om man som jag inte riktigt vet vart man ska sluta använda shampoo och börja använda tvål då!?

Det är av just den anledningen uppfinningen dubbeldusch kom till 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag nominerar Elof och tBruce, bland annat för att de är roliga killar på riktigt också.

Sen skulle jag vilja minus-nominera alla som ger tips och råd om prylar de aldrig ens testat.

Om man har läst mycket gott om en sak så kan man ju säga det. Men då måste det ju självklart framgå tydligt att man själv inte har provat saken i fråga utan endast läst/hört om den 😉. Och då rekommenderar man ju även om man själv aldrig har testat. Ska sådana också få minus-nomineringar? 😑

:rolleyes:🙂

Sålänge man är tydlig med att man själv aldrig testat eller känt på produkten ifråga är det väl ok kanske. Men det dumma med forum är att en produkts status kan stiga till skyarna trots att bara en handfull testat prylen på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag nominerar Elof och tBruce, bland annat för att de är roliga killar på riktigt också.

Sen skulle jag vilja minus-nominera alla som ger tips och råd om prylar de aldrig ens testat.

Om man har läst mycket gott om en sak så kan man ju säga det. Men då måste det ju självklart framgå tydligt att man själv inte har provat saken i fråga utan endast läst/hört om den 😉. Och då rekommenderar man ju även om man själv aldrig har testat. Ska sådana också få minus-nomineringar? 😑

:rolleyes:🙂

Sålänge man är tydlig med att man själv aldrig testat eller känt på produkten ifråga är det väl ok kanske. Men det dumma med forum är att en produkts status kan stiga till skyarna trots att bara en handfull testat prylen på riktigt.

Jo det va det jag menade 🙂. Om man utgår som att man själv har testat prylen så blir det väldigt vridet och baserat på bara någons personliga åsikt.

Det fanns väl en tråd om det där ny alldeles nyligen btw..

Link to comment
Dela på andra sajter

Har suttit och funderat på nomineringar nu ett tag och kommer hela tiden fram till samma sak. Jag kan inte välja ut några stycken sådär bara utan väljer att tacka alla här på forumet istället för att vi tillsammans låter ett ställe som detta finnas och utvecklas! Ett litet plus fär man ändå ge ställets moderatorer och admin.

Jo, ett personligt tack vill jag ge då jag utan denna medlem kanske inte hade kunnat spela musik på bra länge.

TACK IDF för att du inte kom och slog mig på fingrarna 😑😉

MVH

Anders

faktum är att jag ska ner till kalmar och hämta en bil och en pelarborrmaskin runt den 12-15:e, så då kommer rottingen med.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
:

...men det är ju också en viss charm i det, som påminner oss alla om hur olika individer är - så det är egentligen bara positivt att lite av folks personlighet också sticker igenom i inläggen.

och tänk, trots allt är det ändå riktiga människor som sitter bakom skäggen i slutändan (förutom Olsberg som visat sig vara en bot.)

var bara tvungen att rätta till ovanstående mening efter skägg tycks vara ett måste!

Men hår på ryggen går bort... Där går gränsen... :rolleyes:

men om man som jag inte riktigt vet vart man ska sluta använda shampoo och börja använda tvål då!?

Det är av just den anledningen uppfinningen dubbeldusch kom till 😉

Ja.... och Gaffa... 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.... och Gaffa... 😎

:rolleyes:😑😉🙂🙂😆😆

Men men... Tänk vad många användningsområden som uppkom efteråt då isf. Jag menar gaffa är egentligen allt man behöver när man giggar.

Förutom möjligtvis ett instrument.

Eller förresten, kan man inte gaffa till sig instrument nu för tiden? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag det är lite tråkigt att inte "musik" finns kvar för det var alltid roligt med hans inlägg.

Ja va fasen?!! Vad hände med han? 😉

Han blev arg å drog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Sen tycker jag det är lite tråkigt att inte "musik" finns kvar för det var alltid roligt med hans inlägg.

Ja va fasen?!! Vad hände med han? 😉

Han blev arg å drog.

Vad drog han då för nånting... en skinnhiss måntro? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag det är lite tråkigt att inte "musik" finns kvar för det var alltid roligt med hans inlägg.

Ja va fasen?!! Vad hände med han? 😉

Han blev arg å drog.

Vad drog han då för nånting... en skinnhiss måntro? 🙂

Fascinerande hur du får in köns-humor i princip varenda inlägg. Lite manisk kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Man kanske kan säga att jag har njurkaraktäristik som har med själva könet att göra, sk supernjure. Då är jag väldigt riktad, alltså väldigt riktad. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...