Jump to content
Annons

Studio forum fyller fyra år!


Björn Olsberg

Recommended Posts

Idag fyller forumet fyra år, och det tänkte vi fira med en liten tårtbit till alla. Hugg in! Kaffe och te står här bakom annonspelaren.

Så här i firandets tider, är det på sin plats med ett litet tal. *host*

Sedan återstarten i våras så har forumet börjat växa riktigt ordentligt, det är avsevärt fler som registrerar sig idag än det var för ett år sedan. Igår rensade vi ut 500 inaktiva medlemmar, men att vi växer sätter några viktiga saker i fokus:

För att behålla forumet som en trevlig och relevant plats att komma till, så måste vi alla hjälpas åt att följa Forumreglerna. Sök innan man skapar en ny tråd. Läs befintlig tråd innan man postar eget inlägg. Motivera varför man tycker si eller så om produkter/tjänster. Håll en trevlig ton i diskussionerna.

Likaså, ser du något inlägg eller en tråd som strider mot forumreglerna, klicka på knappen Anmäl som ligger under varje inlägg - och skriv en kommentar. Denna anmälan görs annonymt, men gör att moderatorer direkt kan agera om något är fel.

På detta sätt ser vi alla till att forumet även framöver är en relevant sajt att komma till och delta i. Grattis till 4-åringen!

/Studios redaktion

post-1-1197292479.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grattis till forumet - och framför allt till Olsberg och gänget, som har slitit hårt med att få allt att fungera och fortsätter slita med att hålla oss medlemmar i öronen när det behövs... 🙂

Ett grattis även till alla oss medlemmar, som bidrar till att göra forumet till en trevlig och intressant plats att vistas på. 😆

Ett litet tillägg till Olsbergs kommentar om Anmäl-knappen:

Det är bra att använda knappen på sitt eget inlägg om man råkar göra fel och behöver ta bort ett inlägg - eller om man upptäcker att man har startat en tråd i fel forumavdelning, så att administratörerna kan flytta tråden - eller om man upptäcker att en ny tråd kunde må bra av att slås ihop med en annan som redan finns...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja tacka en högst begåvad person som, ja, som nog faktiskt gjort en insats för Sveriges alla musiker här på forumet. Utan honom hade forumet inte varit vad det är idag och jag är säker på att många håller med mig om att denna ödmjuka, ytterst kunnige och överflådigt hjälpsamme medlem är värd en applåd och allmän uppskattning... så applådera nu mig när jag skrivit färdigt denna ytterst läsvärda kommentar. Jag tackar i förväg, för att visa hur värdig er beundran jag är.

//... skämt över...

Grattis och tack för ett bra forum! Hipp hipp...!

Link to comment
Dela på andra sajter

fin tårta de där. grattis ! 🙂

edit: snart firar jag 2 år här. 🙂

Snart firar jag två år i väntan på en artikel.

😛

jag är fortfarande en hemsk människa..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla! Kan ju avslöja lite statistik för forumet som bekräftar trådens första inlägg: för första gången har forumet under en månad över 50 000 helt unika besökare*. Bara en sån sak är värd att fira 😉 Lustigt sammanträffande just till forumets fyraårsdag!

* Enligt Google Analytics

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...