Jump to content
Annons

mailet: Studio forum: Missa inte Pro Tools-seminariet!


Lonian

Recommended Posts

Vill bara säga till admins att jag fick 2 ex av det här mailet efter varandra.

Undrar bara ifall min mail står 2 gånger sparad eller liknande?

Vart ju glad av att det stod "2 nya mail" men besviken på att dom båda var identiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej. Nej, e-postadresser kan endast förekomma en gång eftersom man inte han ha flera konton med samma e-postadress. Jag känner till att några har fått två e-brev, dock långt ifrån alla, men vet inte varför. Måhända är det någon liten bugg i forummjukvaran 😆

EDIT: En uppenbar anledning till att man får flera mail är om man har fler än ett konto på forumet och således två e-postadresser. Men det är inte hela förklaringen verkar det som.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick också två mail, vilket passar mig bra eftersom jag tänkte pröva att sitta på två stolar samtidigt.

Fick oxå 2 mail

synd bara det inte gällde systemet jag e intresserad av 😳

Fick också två mail 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är med, det är flera som har fått två brev. :rolleyes:

Ska jag kunna felsöka, upplys gärna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det är till två olika.

Jag har även lagt ett supportärende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har råkat ut för samma problem (även om tillverkaren inte hade hört talas om problemet).

Någon som INTE har fått två brev? (Vi på Studio har endast fått ett)

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick bara ett mail, betyder det att jag inte får gå?? 😕

Jag är med, det är flera som har fått två brev. 😊

Ska jag kunna felsöka, upplys gärna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det är till två olika.

Jag har även lagt ett supportärende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har råkat ut för samma problem (även om tillverkaren inte hade hört talas om problemet).

Någon som INTE har fått två brev? (Vi på Studio har endast fått ett)

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej.. Detta innebär ju logiskt nog att väldigt många inte fått något mail, eftersom så många fått två. Därför gör vi så att alla som fått dubbelt e-mail forwardar det ena till användaren som står efter det egna användarnamnet när man gör en sökning på medlemmar. Man kan även skriva ut och skicka papperskopia via vanlig post om man vill, men då måste man komma ihåg att radera ett av e-mailen från inkorgen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...