Jump to content
Annons

Forumister som hörs och syns


Stensdotter

Recommended Posts

Hej hopp!

Jag tänkte att vi kanske vill ha en Anti-Jante-tråd där vi uppmärksammar medlemmarnas avancemang i media (TV, radio, tidingar mm) samt eventuella skivsläpp, releasefester med mera. Antingen tipsar vi om varandra eller oss själva *ler*.

Ikväll tänker jag särskilt på MartinE som har releasefest på Rival. Säkert är många av er där, era lyllosar. Jag hoppas det går grymt bra på spelningen o att du snart har ett fett kontrakt i handen, du kommer stå för många radioplågor framöver.

Jag vill också passa på att uppmärksamma en annan polare härifrån, fetabeats, som under namnet Produxa featuring Kaydee var med i P3 Lab häromkvällen. Lyssna här: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/i...?ProgramID=1115 De kommer allra först i programmet.

Kul tycker jag och jag är STOLT över er 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 152
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Danny Cort (oregistrerad)

Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Hur hittar man honom? Sökte på hans nick, men hittade inget. Länka gärna Danny!

Kul att du hakade på här. Jag är jättenyfiken på vilka folk är här egentligen och hur många som "lyckas" som låtskrivare och producenter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Hur hittar man honom? Sökte på hans nick, men hittade inget. Länka gärna Danny!

Kul att du hakade på här. Jag är jättenyfiken på vilka folk är här egentligen och hur många som "lyckas" som låtskrivare och producenter.

Lär dig söka för böfvelen! 😉

Bra initiativ förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Danny Cort går det rätt bra för, ny lägenhet lite längre in mot staden och stadigt förhållande, flyttat ihop med schysst tjej. Förkylningen släppte till slut och han är på g att orka gå och köpa sladden som saknas för att han ska kunna spela in.

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för props! =)

Till de tystare medlemmarna hör CiD (Mashtronic) som faktiskt var här och skrev lite lite för länge sen. Mashtronics första singel var även inne och vände som demo på forumet våren 2004: https://www.studio.se/index.php?showtopic=2125&hl=

Sen har det gått fort för grapparna: http://www.discogs.com/artist/Mashtronic

För övrigt vet jag ett par tre gubbar som hänger här och det har gått rätt bra för som inte använder sina vanliga namn.

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Hur hittar man honom? Sökte på hans nick, men hittade inget. Länka gärna Danny!

Kul att du hakade på här. Jag är jättenyfiken på vilka folk är här egentligen och hur många som "lyckas" som låtskrivare och producenter.

Lär dig söka för böfvelen! :rolleyes:

Bra initiativ förresten!

Hahaha 😏

Jag söööööööökte ju och söööööööökte. Men på fel ställe. Använde funktionen markerad Sök o eftersom Dumb Dan inte skrivit inlägg på länge fick jag upp naaaaada. Dumma mig. Självklart skulle jag klickat på Medlemmar. Suck....

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort går det rätt bra för, ny lägenhet lite längre in mot staden och stadigt förhållande, flyttat ihop med schysst tjej. Förkylningen släppte till slut och han är på g att orka gå och köpa sladden som saknas för att han ska kunna spela in.

:rolleyes:😏 Asgarvar. Du e för rooooooooolig du maxen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för props! =)

Till de tystare medlemmarna hör CiD (Mashtronic) som faktiskt var här och skrev lite lite för länge sen. Mashtronics första singel var även inne och vände som demo på forumet våren 2004: https://www.studio.se/index.php?showtopic=2125&hl=

Sen har det gått fort för grapparna: http://www.discogs.com/artist/Mashtronic

För övrigt vet jag ett par tre gubbar som hänger här och det har gått rätt bra för som inte använder sina vanliga namn.

Halloj där!

Kul att du kikade in då :-)

Tack för tipsen om andra medlemmar.

Jag tycker att det är skitkul att höra att folk faktiskt lyckas förverkliga sina drömmar, om de nu handlar om att "etablera" sig. Tror inte att alla här gör musik med det målet. Men det är ju skit samma.

Kul att det "går rätt bra" för folk. Det känns bra att det finns några proffs som kikar in här då och då. Har full förståelse för att man använder nick i sådana sammanhang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Kul! Men värst vad DU är blygsam da! Du har ju för f.. en guldskiva!

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Dumb Dan går det ju grymt bra för.

Hans egna och andras släpp på egna bolaget uppmärksammas av dom tyngsta inom genren och ligger på playlisten hos några av dom allra största klubb- och radiojocksen.

The Dumb One ägde p3 Lab i nästan ett år.

Kul! Men värst vad DU är blygsam da! Du har ju för f.. en guldskiva!

Ja just det.

Jag har skrivit guldsäljande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Danny Cort går det rätt bra för, ny lägenhet lite längre in mot staden och stadigt förhållande, flyttat ihop med schysst tjej. Förkylningen släppte till slut och han är på g att orka gå och köpa sladden som saknas för att han ska kunna spela in.

Vilken dag som helst nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort går det rätt bra för, ny lägenhet lite längre in mot staden och stadigt förhållande, flyttat ihop med schysst tjej. Förkylningen släppte till slut och han är på g att orka gå och köpa sladden som saknas för att han ska kunna spela in.

😆 "Förkylningen släppte till slut..." underbar formulering!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om hundratusentals läser insändarsidorna i metro, men det beror kanske på vad du skrivit om. Vad har du skrivit om? 😆

Jooorå... Metro har ju över en miljon läsare, om så bara var tionde människa läser insändarna så blir det ju iaf hundratusen. I alla fall något! 😄

Svarade på en trångsynt kvinna som likställde fina killar med "nördar". Hon hade en mycket märklig syn på hur sådana killar beter sig och påstod en och annan galenskap. Problemet är bara att redaktionen klippte bort och/eller förvrängde de allra syrligaste kommentarerna jag hade, så det blev alldeles för snällt! 😆

"HELGON UTAN GLORIA" är jag.. om någon skulle få för sig att kika...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvisst - nu på fredag kl 12 kan man lyssna på mig och medmusikanter i Mitt I Musiken på P2! Kommer förhoppningsvis att vara ett relativt långt inslag om vår nya platta Slatta 2006!  😄

Nämenvisst, nu fick jag veta att det det blir ett halvtimmeslångt inslag den 3:e November istället! Tjo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...