Jump to content
Annons

Kenths - kräm


Recommended Posts

Annons

Yäy! Nu väntar jag bara på att Kenths spelar in "Kärleken väntar"! 😮

Om inte detta är parodi så vet jag inte vad som skulle vara det 😆 Dessutom är Olsberg antagligen på semester! Wee! Alla råttorna på bordet!!!

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

😮😆

Jag förstår att Leo tycker om det här.

Det här är jävligt bra.

Jag skulle ju ha mixat lite annorlunda men...

Leo, om Jens lät såhär tidigare ska du o jag ha en pratstund sen!

Mycket bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

jävligt bra!! du lyfter verkligen originalet. skicka till radion, borde kunna bli spelad. håller med om att mixen är lite dov, så fixa det.

får mig att tänka lite på Mike Flower pops (tror jag han hette) som gjorde en skitbra version av wonderwall (Oasis)

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, vad kul att det inte bara är jag som gillar det, var uppe till halv fyra i morse och dansade runt till den här 😲:rolleyes:

Kanske får lägga upp en version utan vinyl-bruset och se om ni tycker det är mindre dovt...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vad tycker mix-polisen om versionen utan vinylfiltret?

Solkräm

Bättre eller sämre? Försvinner inte lite av charmen?

Jo, litegranna kanske... Jag tycker det här är roligare att lyssna på till viss del, men det låter alldeles för rent för att den charmen som tidigare fanns ska sätta in även här.

Vad är det för vinylfilter förresten? Izotope?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker mix-polisen om versionen utan vinylfiltret?

Solkräm

Bättre eller sämre? Försvinner inte lite av charmen?

Jo, litegranna kanske... Jag tycker det här är roligare att lyssna på till viss del, men det låter alldeles för rent för att den charmen som tidigare fanns ska sätta in även här.

Vad är det för vinylfilter förresten? Izotope?

Oj vad är det där för en spännande länk.

Link to comment
Dela på andra sajter

En moderator blev arg... Tydligen är det bara texten som räknas när man gör parodiklassningen 😛

Så, borta!

Ja, jag är en rätt taskig surgubbe eller hur 😱

Jag gör en bedömmning efter nedanstående forumregel och jag tyckte inte din version var en solklar parodi.

En solklar parodi för mig är när man gör som Hackeman på Lena PH's "Det gör ont" ( "Jag är full") så vet du vad jag går efter...

---------------------------------------------------

15. Demolåtar ska vara dina egna.

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover eller remix på någon utgiven låt. Inga delar av låten får tillhöra en annan upphovsman, utan dennes tillstånd. Undantaget är om låten är en mycket tydlig parodi på en existerande låt.

--------------------------------------------------

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag är en rätt taskig surgubbe eller hur  😛

Jag gör en bedömmning efter nedanstående forumregel och jag tyckte inte din version var en solklar parodi.

En solklar parodi för mig är när man gör som Hackeman på  Lena PH's "Det gör ont" ( "Jag är full") så vet du vad jag går efter...

---------------------------------------------------

15. Demolåtar ska vara dina egna.

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover eller remix på någon utgiven låt. Inga delar av låten får tillhöra en annan upphovsman, utan dennes tillstånd. Undantaget är om låten är en mycket tydlig parodi på en existerande låt.

--------------------------------------------------

no hard feelings, du är hård men rättvis 😱

Får fiska uppmärksamhet på annat håll, sveriges mest kända 29-mannaband har tydligen fått den i sin mailbox nu tack vare bror min, som en tankeställare inför deras återstående sommarspelningar sa han.. vet inte riktigt vad han menar med det =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...