Jump to content
Annons

Då var min mysiga hemmastudio klar :o)


Drik

Recommended Posts

Annons

Japp.. I nattmörkret lär du säkert få inspiration.. Ser ut som cockpit på nåt från startrek ju 😆. Fixa ett par UV-lampor också för att få det ännu mysigare.. Då kan du måla med lite fluoricerande färger nåt spännande 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.. I nattmörkret lär du säkert få inspiration.. Ser ut som cockpit på nåt från startrek ju 😆. Fixa ett par UV-lampor också för att få det ännu mysigare.. Då kan du måla med lite fluoricerande färger nåt spännande 😄

Hehe, jag diggar allt om sci-fi, så det föll mig i smaken att ha det så här 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det var ju en trevlig hörna.

ok, du gillar blått. men de där blåa ljusen kommer du skratta gott åt om några år.

Hehe, vem vet 😎

Jag diggar blått, känns mysigt. Men jag har också en alternativ belysning med en ikea papperslampa, en tublampa och en vanlig spotlightlampa, kan ju slänga på den också o ta lite mer bilder ikväll 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ljuger! En hemstudio blir aldrig "klar"! 😆

Så sant så! 😆

Ang. Kore, jag kopplade ihop allt det sista igår, så jag har inte hunnit leka med den än, men jag kommer lägga upp en tråd sedan när jag hunnit testa den lite mer 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit vad mycket grejer. Vad har allt kostat?

Tror att belysningen kommer bli jobbig i längden dock. Har själv ganska dålig belysning i studion och det brukar bli jobbigt för ögonen efter ett tag.

Ljuset är mycket mjukare i verkligheten, kameran har en tendens att förstärka ljus hehe. Men kan ju hända att de blir påfrestande, får testa hehe, annars får jag komma på ett annat sätt med ljussättning.

Allt har kostat runt 170.000 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gulp. drar du in några laxar på musiken också?...

Har precis börjat med kontrakten nu, så än så länge är det bara runt 4000, men jag hoppas det blir mer efter några år 😏

Förhoppningsvis får man in pengarna man har lagt ut, men huvudsaken att jag skaffa det är att musik är mitt livs passion och jag tycker det är det bästa som finns i livet.

Det blev detta istället för en bil 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...