Jump to content
Annons

245 kronor rabatt på EZ Drummer med senaste Studio


Recommended Posts

I Studio 5-06 testar vi Toontracks nya trumplugg EZ Drummer, vilket vi gillade så mycket att vi kontaktade tillverkaren samt Luthman och bad om en deal till alla er läsare. Så med tidningen ligger med en rabattkupong på 245 kronor som man kan ta med till närmaste 4Sound-butik.

Det betyder att man får programmet för 1250 kronor, mot normalt 1495 kronor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Klämmigt initativ!!

Cocktail-trumset som extra, bara en sån sak. Jag såg Brady Blade spela på ett sånt med Buddy Miller, helst suveränt. Visserligen tror ja att allt han skulle spela på bar amåste låta bättre än de flesta, men ändå!!

Redigerat av Stinkey Zwei
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man redan köpt EZDrummer.. får man 245:- rabatt på en helårsprenumeration då? 😄

🙂

🙁 Samma sits här! Snyft... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga:

Får alla återförsäljare som har EZDrummer som produkt sina varor från Luthman?

.. finns ingen lista på vilka återförsäljare som man kan använda kupongen i (d.v.s. de butiker som får varorna från Luthman som sagt..)

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Kupongen verkar fungera hos alla återförsäljare. Jag har precis köpt min EZ i en musikaffär som inte tillhör 4 Sound. Det enda jag behövde göra var att säga till att jag hade kuppongen när jag beställde synten sedan fixade dom resten.

Lycka till! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kupongen verkar fungera hos alla återförsäljare. Jag har precis köpt min EZ i en musikaffär som inte tillhör 4 Sound. Det enda jag behövde göra var att säga till att jag hade kuppongen när jag beställde synten sedan fixade dom resten.

Lycka till! 😕

Okay, ska gå ner till min lokala musikaffär i början på nästa vecka då..

.. har två här i Skövde förresten, båda lika .. hrm .. "bra" 😳

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

tryckfel i ledaren i senaste numret då.. fast studio kanske å andra sidan vill gynna sådana som pumpar in fett med reklampengar i tidningen.....

Nope, det är inte tryckfel - detta var den info vi fick. Men det är helt korrekt att kupongen fungerar i samtliga musikbutiker i Sverige, vi har dubbelkollat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...