Jump to content
Annons

Reggad på Myspace? Låt oss bli vänner.


djonas

Recommended Posts

Annons
  • Svar 322
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Det fanns redan en sida om My Space. Hehe...var det det som Phobos menade?

Hursomhelst, jag registrerade mig på My Space under Privat, men tog väck det för jag skulle ju registrera mig under Musician. Men det kan jag inte göra förrän tidigast i morgon eftermiddag. De vill ha 48 timmar för att avregistrera någon på riktigt.

Exil...märkligt det med att du måste skaffa en ny emailadress. Det vill inte jag (heller), så jag hoppas att jag verkligen blivit 100% avregistrerad imorgon vid denna tiden och att My Space INTE känner av in "gamla" emailadress.

😉

alcon//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

De kände uppenbarligen av min gamla emailadress, som är både fullkomligt genialisk och våldsamt inarbetad i kontaktnätet på marknaden, ÄVEN OM det hade gått mer än 48 timmar!!

Jag kunde förvisso fylla i alla uppgifter, gå vidare och ladda ned ett foto dit, komma in på "Songs", men valde där "Skip for now och blev då direkt utkastad från My Space!!

När jag sedan skrev in min hemsida på My Space i Adressfältet i Internet Explorer, så finns inte sidan! Undrar just vad som hände?

Skrivit till My Space administration igen. Förra gången svarade de inte ens.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Myspace har två sidor. Dels är det ett riktigt bra ställe för mindre band att nå ut med sin musik om de lägger ned tid på att marknadsföra sig.

Tekniskt sett så är det dock förskräckligt. Bara en sån sak att man ska skriva in CSS koden i Bio-fältet. Kunde de inte bara gjort en seperat CSS-sida där man enkelt kan välja vilken färg och font man vill ha?

Här är min sida med några snuttar jag skapat medans jag försöker lära mig allt.

www.myspace.com/llauma

@Musik:

Myspace får miljoner mail varje dag så det tar nog minst en månad för dom att svara, om de nu gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

@Musik:

Myspace får miljoner mail varje dag så det tar nog minst en månad för dom att svara, om de nu gör det.

Jo, precis. Varför inte skaffa en ny mailadress bara till det här?

Finns ju massvis med gratisadresser att skaffa, och jag har då aldrig fått nått vettigt mail från myspace hursomhelst.... Så fixa en ny adress som du skriver in när du skapar ditt nya myspace-konto, och sedan är det bara att glömma den och fortsätta använda den gamla... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...