Jump to content
Annons

Reggad på Myspace? Låt oss bli vänner.


djonas

Recommended Posts

Men hurpåvis hjälper det om alla addar alla om man inte är intresserad av varandras musik? Javisst då står det att man har mera "fans", men jag har åtminstone hellre 200 riktiga fans som bryr sig om min musik än 1000 "fans" som inte bryr sig 😛 fast ok desto mer fans det står att man har så desto högre upp på listor kommer man och så.. men hmja

Man syns ju på fler profiler och då är d fler som kollar på ditt band men aja jag fattar va du menar också.🙂

Redigerat av Jeppeee
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 322
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ja, man kanske borde lägga på ett kol och adda fler vänner, vara lite listhungrig.

Adda mig då.

🙂

Bränn Myspace! Det är ett virus! Jag e inte bitter. 😄 Men va f... fick fel typ av medlemskap, försökte stryka detta för att starta ett rätt medlemskap. Visst, gjort det 5 gånger nu men inget händer och jag kan inte regga ett nytt utan att stryka det gamla. Som sagt, blir inte av med det - ett virus.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Jag och Åsa (Hon har nicket "Wetter" här på KR) finns här vi: http://www.myspace.com/svartsaft

Välkommen! ;-)

Edit: Snygg design på din sida Addic59!!

Här på Studio menar Steinberg-Mattias förstås 😊 Tänk att jag ska behöva hålla ordning på honom 😆

Tips tips, är nån nyfiken på låtarna, ladda hem dom innan lyssning, såå mkt bättre kvalitet då!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Tja!

Jag vet inte om det här är rätt ställe att posta i men jag gör ett försök ändå. Jag tänkte att man skulle kunna dela med sig av sina egna myspace sidor. Detta kanske finns redan men jag har inte hittat något. Jag vet inte hur många det är som har det här men i alla fall. Här är länken till min i myspace sida.

Min Myspace sida

// Emil

Redigerat av Olsberg
Slår ihop med tidigare tråd i ämnet
Link to comment
Dela på andra sajter

Mollin (oregistrerad)

Men alltså .. om man producerar t.ex. Trance, så vill man kanske inte ha några hårdrock's band på sin lista? Man ska ju bli vän med andra som producerar trance .. och på så vis kanske det är några skivbolag som hittar dig, bli vän med skivbolag istället!

Skicka ett inlägg till dom och berätta att du t.ex. har en ny demo på din sida, dom kanske lyssnar och blir imponerade? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Men alltså .. om man producerar t.ex. Trance, så vill man kanske inte ha några hårdrock's band på sin lista?

Jag tycker alla iaf kan skriva vad mnan gör för slags musik. Är inte så många som orkar kolla in varenda adress...

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...