Jump to content
Annons

Reggad på Myspace? Låt oss bli vänner.


djonas

Recommended Posts

Hmm jag har försökt regga mig igen nu både igår och idag, eftersom mitt konto raderades efter att jag inte hade varit online när jag var bortrest 😎 Men iaf så tänkte jag skaffa nytt konto, men hela tiden kommer detta meddelande upp:

"There was an error processing your request, please try again."

Riktigt irriterande, eftersom jag försökte flera gånger igår och flera gånger idag :S Har skickat mail till supporten så vi får väl se vad de säger.

😱

det är mångamassor-mycket error på myspace

ta en fika och försök om en stund igen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 322
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hmm jag har försökt regga mig igen nu både igår och idag, eftersom mitt konto raderades efter att jag inte hade varit online när jag var bortrest 😎 Men iaf så tänkte jag skaffa nytt konto, men hela tiden kommer detta meddelande upp:

"There was an error processing your request, please try again."

Riktigt irriterande, eftersom jag försökte flera gånger igår och flera gånger idag :S Har skickat mail till supporten så vi får väl se vad de säger.

😱

det är mångamassor-mycket error på myspace

ta en fika och försök om en stund igen 😄

Jo jag har märkt det. Var massa krångel när jag var medlem förut, ständigt errors och att bara bli medlem tog över 2 timmar. Helt sjukt. Och nu kan jag inte ens bli medlem igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch vad jag tycker illa om myspace. Dåligt användargränssnitt, felmeddelanden vad man än gör, konstiga ordval (vad som brukar heta subject i bloggen heter "Edit a") och lååångsamt. Men bror min ( http://www.myspace.com/artvayelo ) tjatade på mig och bad mig göra en egen, så då gjorde jag en..

Så nu finns även jag på myspace:

http://www.myspace.com/crumblezone

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag äntligen förstått vad problemet för mig är när jag ska regga mig. Jag har tidigare varit medlem men blev borttagen för att jag inte hade varit inloggad på två veckor. Och jag är därför raderad. Jag har nu valt att använda min e-mailadress som jag använde vid mitt förra konto. Men den verkar känna av mig i registret på nått sätt och därför har jag inte kunnat regga mig. Nu måste jag skaffa ny mailadress, lite surt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag utnyttjar denna tråden till att spy galla på myspace, men...

JAG HATAR MYSPACE! Långsamt, felmeddelanden stup i ett, konstigt gränssnitt, buggande spelare och så börjar låtarna spela automagiskt vilket är en mardröm för mig som har en ovana att surfa med flera fönster.. och alltså ofta råkar ut för att ha flera myspacelåtar igång samtidigt (eftersom jag hinner öppna fler när det går för långsamt).

men välkommen iallafall till myspace, kära namne. Hoppas du trivs bättre än jag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...