Jump to content
Annons

Reggad på Myspace? Låt oss bli vänner.


djonas

Recommended Posts

Annons
  • Svar 322
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hallå!

Håller på att fixa en my space sida. Lite rörigt dock när man inte är så hemma på hemside mecket. Jag har i varje fall en profil på myspace music. Men jag vet inte var jag ska klistra in html koden för att pimpa upp sidan.

Någon som kan komma med några tips kring detta? Hittade i varje fall en site som genererar kod.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Tjena!

Tänkte bara höra om det är fler än jag som är reggade på MySpace.

Tänkte att då kan ju alla bli vän med alla. :rolleyes: :rolleyes:

Jag har www.myspace.com/jonasekestubbe. 🙂

Mvh / djonas

Jorrå jag: www.myspace.com/fastnews en del av min musik/demos/tankar på: www.myspace.com/sukisnoballads

/Hasse

Kolla även in mina fd bandkollegor, bassisten Paul Marshall: http://www.myspace.com/paulmarshallsongs och Mike "Hossa" Voice: http://www.myspace.com/mikevoicesinger

/Hasse

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det här e jag och fallen, ska adda så många ja kan när ja kommer hem. E på jobbet nu och folk e inte så glada om man surfar in till myspace här 🥰

www.myspace.com/fallenleafs

www.myspace.com/projectdia

Link to comment
Dela på andra sajter

kasman (oregistrerad)

En fråga?

Jag har lagt upp vårat band på Myspace och när man söker efter bandet så kommer det inte upp något vad gör jag för fel?

jag tycker hjälpen är lite tunn på myspace.

myspace/tsunamisurfers

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm jag har försökt regga mig igen nu både igår och idag, eftersom mitt konto raderades efter att jag inte hade varit online när jag var bortrest 😎 Men iaf så tänkte jag skaffa nytt konto, men hela tiden kommer detta meddelande upp:

"There was an error processing your request, please try again."

Riktigt irriterande, eftersom jag försökte flera gånger igår och flera gånger idag :S Har skickat mail till supporten så vi får väl se vad de säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...