Jump to content
Annons

Melodifestivalen...


Claes Holmerup

Recommended Posts

Danny Cort (oregistrerad)
så länge det är Sveriges största gay som drar i trådarna så kommer denna cirkus tyvärr att fortsätta ...

Lasse Flinkman är större.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 191
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

ChrisSnyder (oregistrerad)

fan va tur att det finns mute-knapp på fjärren ...

jag drar ut bättre låtar ur arslet än såhär ...

jag skäms för att vara songwriter / producent i sverige när jag hör det här alltså ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Är det bara jag eller är pausunderhållningen jävligt knarkad?

Jag tycker att vi ska skicka pausunderhållningen till Grekland...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hanna Graaf var bäst!

Ja hon var bra, Allt var bra. Det blir svårt för de andra att överträffa den standard som sattes ikväll.

wåtta häll??? Hoppas det är en stor portion humor i det inlägget....

Hoppas jag med. Hon var bland dom sämsta tycker jag.

Andreas Johnsson var bäst i ett ganska dåligt startfält. Kan iof bero på att det är inte min musikstil

Redigerat av The Edge
Link to comment
Dela på andra sajter

Det har skickats in 3200 bidrag å så sitter där nån som har fått med 4 st i årets festival!! svågerpolitik!!!! avsätt björkman och låt någon musikkunnig plocka ur bidragen utan att veta vem som skrivit dom, så hade det nog kunnat vaskas fram några bra melodier. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kuddkrig? :rolleyes:

Tyckte Salene eller vad hon heter var bäst. Låten var lite plastig, men med den konkurrensen så var den övelägsen..

Jag ljuger så bra kändes som en hybrid mellan hennes förra låt "Alla flickor" och Jill Johnssons "When You're Crazy In Love". Lägg till att hooken var obefintlig. Vad ska man komma ihåg?

Och så var det pinsamt att "Pling" stoppade in "SMS" i en låt... Försök till att vara hipp? Usch

Link to comment
Dela på andra sajter

De två bästa gick till andra chansen - medan ett dåligt försök att härma Beatles (som dessutom borde ha förpassats ut i första omröstningen...), samt en standardlåt som man har hört 1000-tals gånger gick till final... 😆

Blir det en av de två vinnarna i denna omgången som vinner finalen, så får får vi kvala in nästa år också... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

De två bästa gick till andra chansen

Hahaha, menar du allvar?

Tre gamlingar i tigertanga (pinsamt gubbslem 😆 ) som desperat försöker hålla takten i en handvinkning... 😆

Jag e en kameleont eller en kamel eller nåt sånt... (?!?)

HALLÅÅÅ!!! Allvarligt? 😎

/L

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja man gråter i soffan fan det här va den sämsta deltävlingen jag sett sen dom bärjade med det här nya. Det är mycket besynnerligt när man hör en sån massa fina låtar här på forumet att sånt skräp som i dag får ett läge i tävlingen. En kompis och jag va med i uttagningarna ända fram till det va 1500 låtar kvar av 3000 tror jag och sen åkte vi ut och det är så man hulkar snor när man får höra vad det va som slog ut oss. Oss och Oss försesten jag bara sjöng ju det va Peos låt får hoppas han vill lägga ut den här.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Sprit funkar inte alls i såna här samanhang testade och kommer fortfarande ihåg OK ska väl öka dosen men fan om dente funkar.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

vad var det jag sade---ni kastar bort er tid---år efter år----det blir bara värre och värre och idiotin upprepar sig och allt är båååååg 😏

lyssna på annat istället-vad som helst är förmodligen mindre skadligt för själen än sånt dravel,själv har jag suttit och mixat i kväll 😎 fast jag inte blev riktigt nöjd så är jag helnöjd...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...