Jump to content
Annons

Presentation av moi


Hellecaster

Recommended Posts

Vad ska man säga? Jag är en mogen man med passion för gitarrer och svängig musik.

Jag har spelat country, blues, rockabilly, bluegrass, fusion, hårdrock och visor i snart 25 år.

Mina största ögonblick har varit att få spela som kompmusiker åt Amerikanska artister på besök i Skandinavien utan sina egna band.

Idag gör jag en del studiojobb som glad amatörgitarrist.

Mina framtidsplaner är att plocka ihop ett gäng i Falun-Borlänge området och förgylla omgivningen med rotmusik mest country och blues.

Jag hade långt framskridna planer på att sätta ihop mitt eget "dreamteam" men insåg snart att jag själv inte platsade där hehe!

Så nu är jag väldigt öppen för förslag. Om någon vill ha en habil rotgitarrist med twang och pondus så hittar ni mig här.

Andra framtidsplaner inkluderar att starta egna inspelningar vilket är något jag aldrig sysslat med tidigare.

Antagligen blir det Cubase baserat.

Till yrket är jag informationskonsult och sysslar med annons och printkontroll i våra lokaltidningar i Sverige allt på uppdrag av större reklambyråer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Känns som allt är sagt redan. Vad mer kan man tillägga? Jo, just det; Välkommen hit!! 😕

"Informationskonsult" låter flummigt. På mitt visitkort står det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

"Informationskonsult" låter flummigt. På mitt visitkort står det "informationsingenjör". Ingen aning om vad det betyder...

Jo det låter nog flummigt hehe men det har givit mig mat på bordet och strängar till gitarrerna i 15 år nu. :-)

Hade jag kallat mig gitarrist så hade jag fått svälta hehe!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...