Jump to content
Annons

Ny avatar tråd!


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
  • Svar 370
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Nä NU vill ja hem och dra fram min lilla tomteluva.gif och montera in. Vänta bara! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä NU vill ja hem och dra fram min lilla tomteluva.gif och montera in. Vänta bara! 🙂

Kommer ni ihåg den gamla goda tiden? När man tog på sig en "tomteluva" för att skoja till det? Inte en "tomteluva.gif"... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä NU vill ja hem och dra fram min lilla tomteluva.gif och montera in. Vänta bara! 😄

Kommer ni ihåg den gamla goda tiden? När man tog på sig en "tomteluva" för att skoja till det? Inte en "tomteluva.gif"... 🙁

Välkommen till den digitala eran. 🙂 Lär bli att knalla omkring med riktig luva när man kommer hem till släkten över jul i all fall. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä NU vill ja hem och dra fram min lilla tomteluva.gif och montera in. Vänta bara! 🙂

Kommer ni ihåg den gamla goda tiden? När man tog på sig en "tomteluva" för att skoja till det? Inte en "tomteluva.gif"... 🙁

Jag hade faktiskt på mig en tomteluva en stund igår kväll! En riktig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem ska bli Lucia?

Jag har alltid drömt om långt hår (eller hår), och det hade Lucia. Men ingen ljuskrona. Såeeejoråsåatt, hit reload.

Jisses, Jesus! Nu kommer Myrli att börja tillbedja dig och ViktorDenStore att börja flörta med dig! 😱

Om du däremot varit Virgin Mary, skulle Hacke både flirta, tillbedja och jaga dej...

Ut från forumet alltså... (Som med alla andra tjejer) 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem ska bli Lucia?

Jag har alltid drömt om långt hår (eller hår), och det hade Lucia. Men ingen ljuskrona. Såeeejoråsåatt, hit reload.

Jisses, Jesus! Nu kommer Myrli att börja tillbedja dig och ViktorDenStore att börja flörta med dig! 😱

Om du däremot varit Virgin Mary, skulle Hacke både flirta, tillbedja och jaga dej...

Ut från forumet alltså... (Som med alla andra tjejer) 😆

Hallådär! Det gäller fortfarande bara EN tjej... och hon var inte bra för er.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag också skaffat luva!! 😎

😄😄😆

Har du ju inte alls!! 🙂

Tänk på att om du ljuger så får du inga ljudklappar!!

Berit: Har du ju visst!! Glömde ladda om... 😆

Nu är du struken från svarta listan igen...

Redigerat av Gote
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag också skaffat luva!! :rolleyes:

Du har inte funderat på att använda lite ljusare bilder? Den ser svart ut på väldigt många datorer... jag kan iofs se dig med tomteluvan på. men för de flesta framstår du nog bara som en svart låda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag också skaffat luva!! :rolleyes:

Du har inte funderat på att använda lite ljusare bilder? Den ser svart ut på väldigt många datorer... jag kan iofs se dig med tomteluvan på. men för de flesta framstår du nog bara som en svart låda.

På min iBook kan jag bara se Android från vissa vinklar. För det mesta är det bara en svart fyrkant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...