Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
5 timmar sedan sa Fidden:

DoL's överdrivna användande av sol-emojin börjar kännas mer rimlig på något vis när jag läser det där...

Vadå ☀️verdrivna användande av s☀️l em☀️!? S☀️mliga är så ☀️m☀️därna...

5 timmar sedan sa Fidden:

Kollade upp vad det skulle kosta att sätta upp lamellgardiner med ljudabsorbenter på. Offerten hamnade på 20kkr. Jag beställde andra gardiner istället.

B-bara 20k-kr. D-d l-låter j-ju b-billigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Vadå ☀️verdrivna användande av s☀️l em☀️!? S☀️mliga är så ☀️m☀️därna...

B-bara 20k-kr. D-d l-låter j-ju b-billigt.

Det fanns billiga gardiner på Ikea också, men jag hamnade la mellan.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa Fidden:

Kollade upp vad det skulle kosta att sätta upp lamellgardiner med ljudabsorbenter på. Offerten hamnade på 20kkr. Jag beställde andra gardiner istället.

Själv råkade jag beställa en effektprosessor som jag då rakt inte har råd med. Skulle kolla hur mycket den kostade att ta på avbetalning men Klarna-appen var förinställd på 30 dagars faktura och tydligen så hade jag aktiverat någon form av köp med-en-knapptryckning-funktion på något sätt. Sjukt irriterande så den appen använder jag aldrig mera. Jobbigt att jag klantade till det såhär några minuter innan butiken tog helg med. Så jag han inte ringa dem och göra avbeställningen idag redan. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa slejnard:

Jag också.

Estrella.

Peppar. 

Här blev det grill sipps och kyckling. Orkade inte fixa något ordentligt så det fick bli så. Har en massa kyckling i frysen som bara funkar som en reservkälla för proteiner just nu. Äter lite knasigt efter alla turer med min mage... eller mina magar... snarare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan sa -k9-:

Här blev det grill sipps och kyckling. Orkade inte fixa något ordentligt så det fick bli så. Har en massa kyckling i frysen som bara funkar som en reservkälla för proteiner just nu. Äter lite knasigt efter alla turer med min mage... eller mina magar... snarare. 

Är du en ko? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa slejnard:

En kompis ska cykla Vätternrundan. Startar 04.14 inatt. Tredje gången gillt hoppas jag. Han har brutit två ggr tidigare. 
 

Jag har slut cips! 😲

Digitaliserar en kassett med min sambos morfar. Han pratade grovt pitemål. Intressant intervju där han berättar gamla minnen. 

Cyklade Finnmarksturen när den var 10 till 12 mil förr. Men det var då det, det göra jag inte nu det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...