Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
5 minuter sedan sa Fidden:

Krympte axelremmen så att gitarren vilade längre upp mot bröstet. Blev ju sjukt mycket enklare att spela. Varför har ingen sagt det?

Det är en åldersgrej; ju äldre du blir, desto högre upp åker gitarren🤷🏻‍♂️

Link to comment
Dela på andra sajter

Är i något konstigt läge där jag gör en massa musik i Cubase men hela tiden tröttnar och struntar i att spara. Så jag får börja om igen hela tiden. Men det ger väl övning det med... 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan sa -k9-:

Är i något konstigt läge där jag gör en massa musik i Cubase men hela tiden tröttnar och struntar i att spara. Så jag får börja om igen hela tiden. Men det ger väl övning det med... 

När det blir nåt du verkligen gillar kommer nog sparknappen till användning. Önskar jag hade låtit bli den på alla mina idéer som bara blivit liggandes därefter.

Link to comment
Dela på andra sajter

...för att om någon skulle lyssna på skiten som gör mig uttråkad så skulle dom nog säga att det är en bra idé men vad spelar det då för roll om man själv tycker att det är tråkigt och man inte har några nya idéer på vad man skulle kunna göra med skiten så därför tar jag bort istället för att ha allt skräp liggandes på men hårddisk och samla damm och det är ju tråkigt det oxå när det bara ligger där till ingen nytta så då raderar jag i från början istället så slipper man den skiten och påbörjar något nytt som man tycker är en bra idé och kan spinna vidare på det istället för att ödsla en massa tid på skit som inte är bra enligt mitt tycke så sitter man och spelar in grejer som är bra så är det så det är oavsett vad alla andra tycker.

Dom ska man skita i!
 

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan sa Neosus:

...för att om någon skulle lyssna på skiten som gör mig uttråkad så skulle dom nog säga att det är en bra idé men vad spelar det då för roll om man själv tycker att det är tråkigt och man inte har några nya idéer på vad man skulle kunna göra med skiten så därför tar jag bort istället för att ha allt skräp liggandes på men hårddisk och samla damm och det är ju tråkigt det oxå när det bara ligger där till ingen nytta så då raderar jag i från början istället så slipper man den skiten och påbörjar något nytt som man tycker är en bra idé och kan spinna vidare på det istället för att ödsla en massa tid på skit som inte är bra enligt mitt tycke så sitter man och spelar in grejer som är bra så är det så det är oavsett vad alla andra tycker.

Dom ska man skita i!
 

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Frågan är hur man marknadsför det när släktingar och vänner är för avundsjuka för att göra det åt en?

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...