Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
On 2023-06-13 at 15:39 sa Neosus:

Smäller bara till så kommer det där vita ner på backen igen.

[…]

 

 

On 2023-06-13 at 21:09 sa CHAE:

No worries; det är bara DoL som ”hälsar på” hos grannen igen.

 

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

Pillat klitt.

Som sagt var…

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa -k9-:

Har varit i ide ett tag nu, känns det som... 

Morrn!

Du vaknar ca en vecka innan sommarsolståndet. Går du och lägger dig i idet igen om 14 dagar?

Hur mås det såhär dags förresten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Två steg fram och ett tillbaks här för mig just nu. Så på det stora hela så går det ju sakta framåt ändå. Jag har utretts för en massa ovanliga sjukdomar som Addisons och Hemokromatos. Men nu har jag en massa symtom som ingen alls verkar ha sett förut. Så en läkare verkar tycka att jag är den mest intressanta patienten han någonsin sett, medans andra läkare bara bir irriterade och helst inte tar emot mig alls. 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan sa Fidden:

Morrn!

Du vaknar ca en vecka innan sommarsolståndet. Går du och lägger dig i idet igen om 14 dagar?

Hur mås det såhär dags förresten?

Frågan är snarare om jag orkar hålla mig vaken så länge. Hinner nog somna långt innan solen når sitt sommarstånd igen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa -k9-:

Två steg fram och ett tillbaks här för mig just nu. Så på det stora hela så går det ju sakta framåt ändå. Jag har utretts för en massa ovanliga sjukdomar som Addisons och Hemokromatos. Men nu har jag en massa symtom som ingen alls verkar ha sett förut. Så en läkare verkar tycka att jag är den mest intressanta patienten han någonsin sett, medans andra läkare bara bir irriterade och helst inte tar emot mig alls. 

Låter onekligen intressant. Hoppas det går bra för dig och att du får den hjälp du behöver. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa -k9-:

Två steg fram och ett tillbaks här för mig just nu. Så på det stora hela så går det ju sakta framåt ändå. Jag har utretts för en massa ovanliga sjukdomar som Addisons och Hemokromatos. Men nu har jag en massa symtom som ingen alls verkar ha sett förut. Så en läkare verkar tycka att jag är den mest intressanta patienten han någonsin sett, medans andra läkare bara bir irriterade och helst inte tar emot mig alls. 

Det var ett tag sedan! Roligt att se dig är igen. Hoppas dina utredningar ger något vettigt nu så det blir ordning på allt!

3 timmar sedan sa slejnard:

Nu ska ni få höra! Fångade full kvot på kvällsfisket. Tre regnbåge och en röding. Kul 🤩 

Gött! Grattis! Lyckan HAR vänt alltså!!!! 👍

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan sa -k9-:

Frågan är snarare om jag orkar hålla mig vaken så länge. Hinner nog somna långt innan solen når sitt sommarstånd igen. 

DoL's överdrivna användande av sol-emojin börjar kännas mer rimlig på något vis när jag läser det där...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...