Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Säga vad man vill men way back när Demonproducenten, Valle, KwS, Claes-Yoda, AF, nattvaktaren m fl kikade in visste man att det alltid blev åka av☺️

Forats fredagstrådar kunde ju bli av bibliska mått när de stora kanonerna drabbade samman.

Aaah memories🖤

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Trixade med en låt ett par dagar, tyckte den var jävligt najs. Idag lyssnade jag på den igen och kom fram till att den var alldeles för långsam och dötråkig. Började om på nytt med en annan låt. Tycker den är jävligt najs. Vilken dag som helst kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Fidden:

Trixade med en låt ett par dagar, tyckte den var jävligt najs. Idag lyssnade jag på den igen och kom fram till att den var alldeles för långsam och dötråkig. Började om på nytt med en annan låt. Tycker den är jävligt najs. Vilken dag som helst kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. Då börjar jag på en ny låt som jag tycker är jävligt najs. Sen kommer jag på att den är för långsam och dötråkig. 

Du får helt enkelt överge dödsmetal och gå över till speedmetal. Då blir det najs.

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan sa Fidden:

Ja ja, gå och "möra kvisten" du. Alla har sin egen morgonrutin. 

Alla går full DoL då och då🤷🏻‍♂️

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Fy fan. Arbetsdagen avslutades med dödsbud. En kollega till som fick hjärtstopp. 27 år...

Ouch så sjujävla tragiskt. Beklagar sorgen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... Hon var ganska ny på jobbet och jag hade väl inte riktigt fått grepp om vad hon var för en prick än, men kan inte släppa det ändå. Försöker göra klart lite musik för att tänka på annat. Hjälper en del. 

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan sa Fidden:

Ja... Hon var ganska ny på jobbet och jag hade väl inte riktigt fått grepp om vad hon var för en prick än, men kan inte släppa det ändå. Försöker göra klart lite musik för att tänka på annat. Hjälper en del. 

Musikmakeri hjälper, som sagt var, till och fortsätt med det.

Vi har alla vårt eget sätt att handskas med sådant här och jag misstänker att vår brokiga lilla grupp här i Längstah har både det, och flera andra saker, gemensamt.
Vi är sådana och vi hanterar både glädje, kriser och trauman på likartat sätt.

Dock, hur okänsligt det än må låta går livet vidare och vi måste gå vidare med det.

Med det sagt; 27 år är fan i mig ingen ålder och det gör det än mer hemskt och kanske framförallt orättvist (?)

Men vad vet jag egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Orättvist är ordet som cirkulerat, ja.

Men nog om det. Detta leadsångspåret är helt utan delay och reverb, men det märks ta mig fan inte i denna ekokammaren! Lägger ingen större energi på att polera sången innan jag lyckas döda rummet, men tanken är att den ska vara såhär viskande. Men lite mindre falskt. 

Instrumentmässigt blev jag rejält nöjd, men ni hur det kan bli sen när man kommer på att man inte är det :D

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...