Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons
18 timmar sedan sa Fidden:

Orättvist är ordet som cirkulerat, ja.

Men nog om det. Detta leadsångspåret är helt utan delay och reverb, men det märks ta mig fan inte i denna ekokammaren! Lägger ingen större energi på att polera sången innan jag lyckas döda rummet, men tanken är att den ska vara såhär viskande. Men lite mindre falskt. 

Instrumentmässigt blev jag rejält nöjd, men ni hur det kan bli sen när man kommer på att man inte är det 😄

 

Bra! Snygg låt! Den här melankoliska pop prylen som du gör så bra tilltalar mig. Den räcker hela vägen hem, om man inte har så långt. Men det beror ju på var man är och var man bor, allt hänger ju ihop. blink_head.GIF Jag skulle tycka att en kvinnlig sång i bakgrunden i refrängen skulle passa gött som komplement till din röst!? Kanske har du någon granne som... Instrumentalt kanon! Bra text också! Bra varmt nu. Ska bli ännu varmare nästa vecka. Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa Dark Of Light:

Bra! Snygg låt! Den här melankoliska pop prylen som du gör så bra tilltalar mig. Den räcker hela vägen hem, om man inte har så långt. Men det beror ju på var man är och var man bor, allt hänger ju ihop. blink_head.GIF Jag skulle tycka att en kvinnlig sång i bakgrunden i refrängen skulle passa gött som komplement till din röst!? Kanske har du någon granne som... Instrumentalt kanon! Bra text också! Bra varmt nu. Ska bli ännu varmare nästa vecka. Kpd?

Har tänkt det många gånger jag också att det hade blivit bättre att låta en tjej sjunga istället för att lägga falsettstämma, men men. Har lite brist på den typen av spröda kvinnoröster som skulle passat bäst. Typ hon i det där bandet men utan all autotune. 

Vad heter de? Typ passagen eller manegen eller nåt.

Nej, estraden. Ja så heter de. Hon har en fin röst som de lyckas massakrera fullständigt med autotune.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...