CHAE Posted January 1 Report Share Posted January 1 (edited) VÄLKOMNA TILL LÄNGSTAH 2023 Go nuts….! Enligt DoL är en varning på sin plats! Denna tråd kan innehålla stötande inslag, blinkande ljus, knepiga klipp och en hel del viktigt trams! Ord och uttryck som nämns: PT, kpd, kaffe, osth, jag jagar inte men, kpd, kaffe, snögght, JVM, auto-correct, kpd, kaffe, öl, smörgås, fisk, Australien. Skrev jag kaffe? Kpd. Edited January 1 by CHAE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 1 Report Share Posted January 1 Häjjä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 1 Report Share Posted January 1 Snackat med äldsta brorsan i telefon i ~1 timme, det drog iväg - rent av kan vi ha en 2023-semsterhelg planerand, men nu... trött... Gott nytt eller så bara god natt! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 1 Report Share Posted January 1 Jaha, det sedvanliga nyårskaoset infinner sig på längstafronten. Och äldstebröder i telefon. Sjukt frikyrkligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 1 Report Share Posted January 1 (edited) Frifryntligt! Edited January 1 by Dark Of Light Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 1 Report Share Posted January 1 Morn å KPD! ☕️ välkommen 2023 och tack för att ni stöttade mig 2022 på min märkliga resa. Håller med pico. Ni är sanna vänner. Gott nytt år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 1 Report Share Posted January 1 RIP Bert Åke Varg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 1 Report Share Posted January 1 RIP Bert Åke Varg 😞 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 1 Report Share Posted January 1 Ska vi bli lite nostalgiska Dol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 1 Report Share Posted January 1 Det kan vi väl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 1 Report Share Posted January 1 Mycket ugglor här helt plötsligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 1 Report Share Posted January 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 1 Author Report Share Posted January 1 2 timmar sedan sa Dark Of Light: That’s the spirit! Snacka om att bli ugglad❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 2 Report Share Posted January 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 2 Report Share Posted January 2 ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 2 Report Share Posted January 2 Ett nytt år hotar oss... men bara det finns kaffe så är jag nöjd. Jag önskar er alla en(två) god fortsättning!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 2 Report Share Posted January 2 5 timmar sedan sa tordA: Ett nytt år hotar oss... men bara det finns kaffe så är jag nöjd. Jag önskar er alla en(två) god fortsättning!!! Det samba! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naymari Posted January 2 Report Share Posted January 2 Jahaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 2 Report Share Posted January 2 Nähänä Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 2 Author Report Share Posted January 2 Ojojojdå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 2 Report Share Posted January 2 Vadådå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naymari Posted January 2 Report Share Posted January 2 15 minutes ago, Fidden said: Vadådå? Glömde bort att sälja mina aktier i Swedish match innan de avnoterades. Ska bli spännande och se vad som händer nu…? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 2 Report Share Posted January 2 13 minuter sedan sa Naymari: Glömde bort att sälja mina aktier i Swedish match innan de avnoterades. Ska bli spännande och se vad som händer nu…? Morris betalar väl för dina aktier får man anta. Men ja, sånt där är alltid spännande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naymari Posted January 2 Report Share Posted January 2 1 minute ago, Fidden said: Morris betalar väl för dina aktier får man anta. Men ja, sånt där är alltid spännande. Det är vad jag antar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drloop Posted January 2 Report Share Posted January 2 Hepp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naymari Posted January 3 Report Share Posted January 3 05:00 årets första Arlanda KPD Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 3 Report Share Posted January 3 God morgon! ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 3 Report Share Posted January 3 5 timmar sedan sa Naymari: 05:00 årets första Arlanda KPD ” vart är vi på väg? ” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 3 Report Share Posted January 3 In i dimman Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 3 Report Share Posted January 3 15 minuter sedan sa Fidden: In i dimman Tar du en grogg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts