Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Här är en video med Lonnie Donegan där han har svårt att komma igång med själva låten, och en parodi på samma framförande av en svenskättad snubbe som hette Stan Freberg. Han gjorde ett gäng såna här parodier. Originalartisterna brukade inte vara glada. Han gjorde en mängd andra saker inom showbiz också och dog 2015 vid 88 års ålder.

Man kan notera att parodin är gjord 5 år innan Donegans framförande, men han hade tydligen alltid svårt att komma igång med den här låten.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ett plus är att det är ett mycket bra spel och ett minus, det är att den inte har lika bra joystick som Sega". 😆

"Tjaås strikes back" & "Michael Jackson som figur är trovärdigt" 😛

Fan jag känner igen dessa två gamla spel. Ja jösses vad tiden går och allt blir gammalt fort. Här sitter man snart med sin inopererade Samsung S10 000 supermahoganymegaturbo+ och skrattar år dagens klagomål om forumkrångel...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå det gick bra! Har ca 25 låtar varav kanske fem behöver repas in mer!

Vi kör nästa söndag en spelning men då är det bara jag å sambon. Beatles afton: all you need is Love på Johannesgården

Får ni betalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå det gick bra! Har ca 25 låtar varav kanske fem behöver repas in mer!

Vi kör nästa söndag en spelning men då är det bara jag å sambon. Beatles afton: all you need is Love på Johannesgården

Får ni betalt?

More importently, kommer du att bära peruk och runda glasögon?
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...