Jump to content
Annons

Vilket/vilka musikprogram använder ni? [Undersökning]


ElectricPulze

Recommended Posts

Annons

Och vad gör den bättre än andra? Förutom ett högt pris?

Jag har för mig att det var Valle som hade kört med både Samplitude och Sequoia - och han hade verkligen blivit imponerad av den enorma ljudskillnaden...

....som inte fanns... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har för mig att det var Valle som hade kört med både Samplitude och Sequoia - och han hade verkligen blivit imponerad av den enorma ljudskillnaden...

....som inte fanns... 😉

Talade han om nakna uppspelningen, eller talade han om ljudskillnad i användandet överlag?

Sek'D / Magix har fantastiskt bra filter t.ex. Kanske dom bästa inhemska (skulle jag säga).

Link to comment
Dela på andra sajter

Talade han om nakna uppspelningen, eller talade han om ljudskillnad i användandet överlag?

Sek'D / Magix har fantastiskt bra filter t.ex. Kanske dom bästa inhemska (skulle jag säga).

Om man inte använder precis samma pluggar vid en sådan jämförelse, så blir jämförelsen tämligen meningslös - så jag utgår från att det var utan pluggarna.

Han hade testat efter att ha tröttnat på att höra andra påstå att det var en enorm skillnad oavsett vad man gjorde, så då testade han själv istället och konstaterade att det var påståenden som inte hade med verkligheten att göra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...