Jump to content
Annons

Om det värsta inträffar...


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)

...och man ser en Kungskobra i studion... så borde man väl kunna gå till attack mot den med en kolsyresläckare eftersom dom är växelvarma...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
...och man ser en Kungskobra i studion... så borde man väl kunna gå till attack mot den med en kolsyresläckare eftersom dom är växelvarma...

Varför gå till attack? Den kanske bara ville bli din vän.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

my16-C_Enlarged.jpg

Jag har hittat interfacet till mitt mixerbord för att bekämpa ormen...

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

...och man ser en Kungskobra i studion... så borde man väl kunna gå till attack mot den med en kolsyresläckare eftersom dom är växelvarma...

Varför gå till attack? Den kanske bara ville bli din vän.

Jag skulle också gå till attack när nån har releasat en orm i studion!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag tänker.. "om det värsta inträffar" - vore inte det jävligt mycket värre om det var typ en t-rex i studion? Det vore fan förjävligt!

Ska man nu dra in reptiler i studion föredrar jag den mer lugna varianten - Lounge Lizard http://www.applied-acoustics.com/loungelizard.php

De är softa och lite mer tillbakadragna än T-Rex. Och angående kobran, jag hade sidechainat den i väggen ... och dragit den genom en hård limiter så den slår i taket och inte går upp på det röda ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade bett Carmine Appice återförena sitt King Cobra... så hade dom fått göra upp i duell.

P14043QP6BK.jpg

Jag tycker att de kunde duellera mot laget Cobra Kai från Karate Kid. De hade fått stryk i tell u!

boys28tn.jpg

Har hört någon gång att styrkan sitter i håret... Alltså skulle killarna i King Cobra läxa upp Cobra Kai ordentligt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Fast jag tänker.. "om det värsta inträffar" - vore inte det jävligt mycket värre om det var typ en t-rex i studion? Det vore fan förjävligt!

Ja men T rex var ju i studion på 70-talet. Som alla andra sina släktingar gick de samma öde till mötes.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Orm som grafisk eq:

laang_och_fet_orm_1.jpg

Gillar skärningen på basen och dippen vid nedre mid.

😄

Som jag ser det ser det ut som en avrullning vid 35hz, höjning runt 150-180hz och en dipp vid 500hz och höjning vid runt 2khz och en liten höjning vid rung 18khz. 😛

Inte för att jag är ormrädd men fick jag syn på den där i skogen, fy fan då kom det nog en brun orm i byxan snabbt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Undras om det inte finns värre saker än en stor orm i studion.

Per Gessle som med mandolin skall sjunga hela mazarin.skivan 24/7 ? Atombomb. En brunstig elefanthanne bakom datorn och en mottaglig sugen elefanthona på andra sidan, och man har fastnat i några sladdar och komer mosas mellan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Lupohalkofobi =

Rädslan för att jagas av vargar runt ett köksbord när man har yllesockor på sig och golvet är nybonat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...