Jump to content
Annons

Swedish For Beginners, live


Signert

Recommended Posts

En del av er kanske har lyssnat på några av de låtar jag har lagt upp i demoforumet under året, t.ex. Magical Machines, Happy Factory och Special Offer(For A Limited Time Only).

Nu finns det även ett band som framför denna musik live: Swedish For Beginners, med mig på sång och "Thomas" på forumet på klaviatur, plus ytterligare sex medlemmar.

Vår debutspelning i denna sättning är nästa onsdag, 30/8, på Sticky Fingers i Göteborg, och vi skulle bli lyckliga om några av er här på forumet ville dyka upp, lyssna och säga hej. En mini-IRL? :rolleyes:

Finns lite info och musik på vår Myspace-sida.

(Kanske lite förmätet att pusha sitt eget band här, men eftersom två av medlemmarna är reggade på forumet så må det väl vara hänt.)

Redigerat av Signert
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fan vad kul! Hade jag bara bott lite närmare Gbg så hade jag varit där garanterat! Hoppas ni hittar ett kontrakt snart - med dina låtar vore ni värda det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt. jag vill också se! Teleporter någon?

Nåväl, lycka till!

Jag vet en kille som har en sån i gbg... men det kanske inte hjälper dig? 😏😆😎

kan han inte teleportera hit den?

Förresten signert, vadå 50:-, hört talas om gästlista? 😛

Det är bara att ge dom medlemslistan på forumet ju, så är allt löst sen 😆

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jahanädegårjunte... Fel landsända för ett mittiveckangig. Men jag tipsar mina polare i gbg, så publiktillströmningen ökar med nån gubbe eller två.

...men med dom låtarna blir det väl majorkontrakt och åtminstone sverigeturné innan årsslutet? Glöm inte Linköping isf!

...

MEN det är klart, om ni lovar att repa in TANGON så kanske jag tar ledigt och kommer i alla fall 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sticky säger du.. Det riktigt ryser.. den klubben skulle ni spelat på för 3 år sedan.

Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live!

Vad kul! Hoppas vi ses.

Några fler som dyker upp?

Kan tillägga att vi kommer att spela in bilder till en video, så ni som kommer får chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Tusan också.

Jag är i Nice och kommer inte hem förrän på torsdag.

Rackarns, uppskattar verkligen era mysiga låtar.

Får ta det en annan gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad gör det, jag kommer dit! Jag har suttit och njutit till fabriken och maskinerna nu ett bra tag, det skall bli riktigt intressant att se er live!

Vad kul! Hoppas vi ses.

Några fler som dyker upp?

Kan tillägga att vi kommer att spela in bilder till en video, så ni som kommer får chansen att bli förevigade. HD-upplösning, 7 kameror. Grymt. 😛

Siktar på att åka ner och få med mig "Yessongs" (och låna en madrass hos honom i GBG) 😛 !!

Redigerat av pwayne
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer om ni kommer till henriksberg den 29/8 & kollar på mindfall.. 😆

My space - Mindfall

Jag tycker faktiskt att Mindfall är riktigt bra och uppmanar alla som inte repar för en spelning dagen efter att gå till Henriksberg 29/8.

Det var värmande ord! 😄 Dessvärre har vi ställt in giget pga diverse strul.

Tradigt. 🙁

Men då har ni ju all tid i världen att komma till Sticky! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...