Jump to content
Annons

Nu kan man se STN 2012 videon. Tack för allt stöd.


lonewind

Recommended Posts

http://sverigesradio...artikel=5240881

Sitter här på genrepet. De andra artisterna är galet bra. Vill någon hjälpa mig så rösta genom att ringa 099-321 03. Röstningen och sändningen startar 14.03.

Ps, tycker du att något annat bidrag är bättre så ska du självklart rösta på dem.

Tack på förhand

Chris

Edit:

Här kan du nu hitta videon av eventet.

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3147

Redigerat av lonewind
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har inte lyssnat på de andra än så jag hade bara ett val att rösta på! 😉

edit:

Lyssnade som snabbast på fältet. Din ligger nog bra till med bra arr och melodi. Kan vara svårare med en lugn låt jämfört tempobaserade. Lycka till!

(försökte rösta med jobbmobilen också men den va spärrad 😄 )

Redigerat av cborg
Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte vad SR anställer för folk? Verkar vara klappträn hela bunten! Låter förjävligt!

Instämmer.

Och det var tråkigt att du inte gick vidare, men förhoppningsvis har många hört dig nu i alla fall, så det är bara att fortsätta!

Redigerat av Shimmen
Link to comment
Dela på andra sajter

Tusen tusen tack för alla era vänliga ord och till alla er som röstade. Det gick ju inte vägen denna gången. Känns ändå som att man vunnit i och med att jag fick komma till finalen.

Här kan man höra hela programmet: http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=4110766

Dessvärre har de inte lagt upp videosändningen, skulle gärna se de själv men har inte hittat den någonstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Therese Fredenwall är riktigt bra också, så häng inte läpp. 🙂

Jag skulle hellre tappa vinnarpositionen till någon bra, än till någon som halkar in på ett bananskal.

(Med tanke på de melodifestivalartister som fick se sig slagna av Ranelid i våras...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Löjligt bra låt, såhär ska det låta, musik med själ och mening.. Helt underbar låt, kommer du inte med så vore det sinnessjukt..

Ska rösta så fort jag är hemma.

Hej!

Vill bara säga tusen tack för det otroligt värmande omdömet. Känns otroligt bra att läsa så här i efterhand när ens "15 minutes" tagit slut 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte lyssnat på de andra än så jag hade bara ett val att rösta på! 😉

edit:

Lyssnade som snabbast på fältet. Din ligger nog bra till med bra arr och melodi. Kan vara svårare med en lugn låt jämfört tempobaserade. Lycka till!

(försökte rösta med jobbmobilen också men den va spärrad 😄 )

Det kan nog ligga något i det, känns som att man alltid kommer från underläge när man inte har en låt med fart och fläkt. Smällar man får ta när man ger sig in i en tävling i musik 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte vad SR anställer för folk? Verkar vara klappträn hela bunten! Låter förjävligt!

Nu hörde jag inte livesändningen förstås utan har bara lyssnat på inspelningen som kom upp en dag efter. Tyckte att det var rätt ok liveljud, men det säger kanske mest om mitt ljudkunnande 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer.

Och det var tråkigt att du inte gick vidare, men förhoppningsvis har många hört dig nu i alla fall, så det är bara att fortsätta!

De sa att de skulle vara runt en miljon lyssnare... låter lite mycket men... Många lyssnade säkert.

Det är den inställningen man måste ha, att bara fortsätta. Det blir lätt att man känner att man vill ge upp...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kommer i alla fall fortsätta att gå het på min spotify ett bra tag framöver.

Missade tyvärr programmet, var tvungen att jobba 🙁 hoppas att dom lägger upp hela sändningen.

Grymt kul att jag har äran att berika din spotifylista!

Och sändningen finns ju nu att se!

Link to comment
Dela på andra sajter

Therese Fredenwall är riktigt bra också, så häng inte läpp. 🙂

Jag skulle hellre tappa vinnarpositionen till någon bra, än till någon som halkar in på ett bananskal.

(Med tanke på de melodifestivalartister som fick se sig slagna av Ranelid i våras...)

Helt sant!

Tycker alla finalisterna var superproffsiga och hade mycket bra låtar.

Kände mig lite malplacé med min låt men det var grymt häftigt att delta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...