Jump to content
Annons

RELEASE! Musikmemoarer: ROCKSTAR WANNABE


Valle

Recommended Posts

Annons

Grattis! Årets julklapp? 😄

Man vet aldrig. Det är ju många som verkar vara intresserade.

För mig blev det en liten födelsedagspresent till mig själv, eftersom jag fyller år imorgon. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man förvänta sig några recensioner i vanliga tidningar eller på internet?

Nu är man ju lite av en "who?-body", så jag förväntar mig inga storartiklar i DN Kultur, direkt (även om jag faktiskt kommer att skicka till vissa tidningar).

Däremot har jag skickat ett ex till Studio; kanske kan de slänga in en recension. Vi får se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte låta bli att få skryta lite med att en ensam beställare (inte nödvändigtvis härifrån) la in en order på inte mindre är 145 (hundrafyrtiofem) ex av min bok idag. Man blir nästan stum ... Lilla jag, liksom 😄

Just nu är livet härligt! Fast ... det är det som oftast också 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte låta bli att få skryta lite med att en ensam beställare (inte nödvändigtvis härifrån) la in en order på inte mindre är 145 (hundrafyrtiofem) ex av min bok idag. Man blir nästan stum ... Lilla jag, liksom 😄

Just nu är livet härligt! Fast ... det är det som oftast också 🙂

Nice. Grattis!

Studiecirkel? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice. Grattis!

Studiecirkel? 😛

Tack! (Nej, ingen studiecirkel.)

Kul! Hur många exemplar har du?

Själv sitter jag på ett mindre lager (som i och för sig snart är slut). Men just den här beställningen gjordes direkt genom det "Prin On Demand-Förlag" jag samarbetar med och som sköter tryck och administration/utgivning av min bok. (Min bok finns bland annat på CDON, Adlibris, Bokia och Bokus.)

Men ... det är fortfarande billigast genom mig 😉

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...