Jump to content
Annons

Spelade pÄ TV4 Nyhetsmorgon imorse!


John NT

Recommended Posts

03:30 var load-in, spelning 8 och 10 🙂 Klart tidigaste gig jag gjort, men det var kul! Borsett frĂ„n mildare influensa och och tryckproblem i vĂ€nstra trumhinnan... men jag inbillar mej att det Ă€r rock n roll, eller nĂ„t.

Enjoy!

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=twinflower_band_-_sweetheart&videoid=1679507&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=twinflower_band_-_ride_along&videoid=1679459&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

03:30 var load-in, spelning 8 och 10 🙂 Klart tidigaste gig jag gjort, men det var kul! Borsett frĂ„n mildare influensa och och tryckproblem i vĂ€nstra trumhinnan... men jag inbillar mej att det Ă€r rock n roll, eller nĂ„t.

Enjoy!

Kul att se och höra klippen! Musik man blir glad av, lite folkrock/country sÄ dÀr.

Snygg Telecaster! SĂ„ ska en riktig gitarr se ut.

Första lÄten var nyare vÀl? Har nog hört den andra förut,

den som pÄminner liten om Dolly Parton i stilen.

Vila örat lite, man kan fÄ sÄ efter för mycket rep.

Eller sÄ Àr det en lÀttare övergÄende inflammation.

cacao//:debatt

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kul att se och höra klippen! Musik man blir glad av, lite folkrock/country sÄ dÀr.

Snygg Telecaster! SĂ„ ska en riktig gitarr se ut.

Första lÄten var nyare vÀl? Har nog hört den andra förut,

den som pÄminner liten om Dolly Parton i stilen.

Vila örat lite, man kan fÄ sÄ efter för mycket rep.

Eller sÄ Àr det en lÀttare övergÄende inflammation.

cacao//:debatt

Tackar! Njae bĂ„da lĂ„tarna Ă€r frĂ„n vĂ„r debutplatta som slĂ€pps imorrn, men just lĂ„ten Ride Along har legat ute som singel ett tag redan. Örat verkar ha Ă„terhĂ€mtat sej igen, att vila var helt klart rĂ€tt metod 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vart kommer releasefesten att gÄ av stapeln?

Edit: ... brukar man sÀga sÄ? eller Àr det "nÀr kommer releasefresten gÄ av stapeln... nu Àr jag sprÄkligt förvirrad.. man kanske inte pratar om staplar sÄ ofta överhuvudtaget...

Redigerat av Jilius
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vart kommer releasefesten att gÄ av stapeln?

Edit: ... brukar man sÀga sÄ? eller Àr det "nÀr kommer releasefresten gÄ av stapeln... nu Àr jag sprÄkligt förvirrad.. man kanske inte pratar om staplar sÄ ofta överhuvudtaget...

Nej, det heter releasefesten och inte releasefresten.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Gratulerar till ett bra framtrĂ€dande. Ber att fĂ„ önska er lycka till fortsatt och hĂ„ller tummarna för att allt fortsĂ€tter gĂ„ bra! Tack för att du delade med dig! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Skoj och grattis det lÄter bra det hÀr. Men vad trÄkigt att tv4 stremar sÄ jÀkla kasst hoppar och rycker i bilden (har 50 mb upp och nerström sÄ det Àr inte hos mig det Àr fel). NÄvÀl hoppas ni fÄr en dvd eller att nÄn bekant spelade in programmet, mÄste ju vara bÄde skoj att ha samt guld för framtida promotion.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

Kul att sĂ„ mĂ„nga gillade det 🙂 Releasefesten Ă€r imorrn pĂ„ TrĂ€dgĂ„rden i Sthlm (söder). Det hela drar igĂ„ng kl. 18, vi spelar ca. kl. 21. Förband Ă€r Southern Skyline, och vi har ett antal DJ's hela kvĂ€llen, bl.a. Björn DixgĂ„rd frĂ„n Mando Diao som producerat plattan.

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=113530718734353

NĂ€r det gĂ€ller en bĂ€ttre upplöst sĂ„ gĂ„r det nog att fixa, syrran Ă€r nĂ€mligen redigerare pĂ„ TV4 🙂 Med lite tur fĂ„r vi ladda upp det i 1080p pĂ„ youtube sen.

Redigerat av John NT
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

inte illa pinkat

intressant val av musikstil

telen lÄter finfint

sÄngerskan gick ut lite snett pÄ nÄgra toner men tog sig fint

Klockan Ă€r 6 pĂ„ morgonen och det Ă€r antagligen första gĂ„ngen hon sjunger i live tv, give the girl a break 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Klockan Ă€r 6 pĂ„ morgonen och det Ă€r antagligen första gĂ„ngen hon sjunger i live tv, give the girl a break 😉

Hehe mjo man kĂ€nde sej rĂ€tt stenad dĂ€r 😛

Vi gjorde en liten Ack-inspelning för Press2Play ocksÄ, om nÄn Àr intresserad!

http://press2play.tv/musik/17/live-twinflower-band-sweetheart

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...